maandag 16 november 2009

Ik lig op schema


Ja wat een titel voor een post, maar het is echt waar, door alles te willen, moet je wel tijd vrij maken of hebben...en het lukt. Weet niet hoe, maar het haastige ik moet en moet nog veel meer gevoel is bijna weg. Het is net als storm.
Ik heb gister gedaan wat ik zei, namelijk de hele dag lekker binnen aan de scrap, schaatsen kijken en ook nog gelezen.
Gister de kaart voor Sweet Sketch Wednesday afgemaakt, geen roze en lichtblauw maar rood en wit een combi die ik ook erg leuk vind.
Ik heb vandaag trouwens een uitdaging voor de boeg, ik ga nu een paar weken meelopen met de C groep, ik heb nu een paar weken de B groep gedaan, de A doe ik alleen en dat gaat goed. De meiden en jongens van de C groep moet namelijk even doorbijten, ze denken ik kan het toch...en verder gaat het niet, maar C is zwemmen voor je leven, wat te doen in een moeilijke en bedreigende situatie...en zo moeten ze ook gaan zwemmen mijn oude coach die deze groep doet vind mij wel de persoon die ze hopelijk dit aan het verstand kan brengen, ik ben benieuwd. Heel erg leuk denk ik.
Voordat ik het water in duik, ga ik een kaart afmaken voor GS van deze week. Ik plof zo eerst even op de bank, tv kijken, een rondje bloggen en internetten en ik moet stofzuigen. Tamelijk rustig dagje vandaag.
Ook doe ik er vandaag weer een liedje bij...waren de nummers over het algemeen rustig deze mag heel luid, en voor wie geduld heeft lees de songtekst maar mee, misschien dat jullie dan ook wel weten waarom ik dit zo leuk vind;)

Liefs Dora

24 opmerkingen:

yyam zei

Gorgeous card Dora!

Smita zei

Lovely card!

Martha zei

Een super tekst en heel waar! Mooie kaart, prachtige bloemen :)
Groetjes,
Martha

dithny zei

Leuk fris kaartje , dora.
Tekst is so true.

scrapdictive zei

Mooie kaart, maar ook zeer zeker een mooie tekst.

Toodles,
Jolanda xoxo

liszha zei

Wat een jammie kaart! Prachtig!

Julie Tucker-Wolek zei

gorgeous card dora...and reading those lyrics...wow wow wow....pretty powerful!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sandra zei

Wat een geweldige kaart met een zeer mooie tekst! De bloemen zijn inderdaad prachtig! Nogmaals succes met de C-groep!

Sandra zei

Wat een geweldig mooie kaart met een prachtige tekst! Ook de bloemen zijn super! Nogmaals succes met de C-groep!

Ilonka zei

hoi Dora een schitterende kaart.

liefs Ilonka

Lenet zei

prachtig kaartje..een vamijn favoriete kleuren combinaties

Ellen zei

Vrolijke kaart Dora! En zwem ze vandaag!!!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

great card dora...love the sentiment!

Lisa T zei

Very pretty! Thanks for playing along with Sweet Sketch Wednesday!

Unknown zei

Mooie tekst op je kaartje Dora. En spannend dat je nu ook aan de C groep gaat beginnen :D

Floortje zei

Wat een heerlijke rust straalt er af van deze post! Goed hoor en dan ook weer zo'n prachtige kaart. En het gaat echt goed op je werk he, wat een fijn gevoel dat ze zoveel vertrouwen in je hebben lijkt me.
X Floortje

Jeannie zei

Beautiful card for someone special! Be sure to join us again at SSW!

Peace and Luv,
Jeannie

* Daniëlle * zei

Mooie tekst op een leuk kaartje! Scrap je trouwens helemaal geen foto's meer?

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart en ook een erg goeie tekst. En succes met de C-groep!

Arlana 11426 zei

Dora , Your card is so lovely this week again. I love the colors that you used and the fun added flowers. Thanks for playing along again this eweek @SSW!!!

Anoniem zei

Really pretty card, I love what you did with the sketch!!!

mulberry station zei

Hi Dora!! What a beautiful card. It is good to see you again..

sweetbloominscraps zei

Love your saying...a perfect friend card. I love your paper and butterflies.

Sheri Gilson zei

Lovely card!! Great job with the sketch!! Thanks for joining us at SSW!!