vrijdag 20 november 2009

Get sketchy nummer 15


We zijn alweer bij sketch nummer 15 aangekomen met Get Sketchy wat gaat de tijd snel, en we hebben deze week weer een super sponsor al zeg ik het zelf, Pink Persimmon, clearstamps. Ze geven een bon aan de winnaar ter waarde van $ 25. Ik ben even in hun webwinkel wezen kijken en ik heb er heel wat leuke dingen gezien.
Het is niet de meest makkelijke sketch, maar ik denk wel een uitdaging. Hierboven de sketch en hieronder mijn uitwerking.

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ermee gaan doen.
Gister heb ik mij ook bezig gehouden met de sketch voor Unscripted Sketches, en weer wist ik het niet, en dan ga ik meestal voor veilig wit met één andere kleur. In dit geval lichtblauw. Ik heb de sketch wat gedraaid en kwam met dit idee. En ik vind hem toch lief geworden:)

Ik heb bij deze kaart twee randjes gestikt dat maakte het net mooier, vind ik.
Ik ga eens even een bak yoghurt naar binnen gooien en dan aankleden, vandaag de stad in voor 5 december en wil dat alles af en binnen is, op vaders cadeaus na, die gaat gezellig mee. En dan volgende week vrijdag met Andrea alles voor vaders halen. Vanmiddag lekker aan de scrap........een hele mooie vrijdag iedereen!

19 opmerkingen:

yyam zei

Gorgeous cards Dora...especially the one for GS! I love how colorful it is...love the image, the wonderful textures...beautiful! :)

Have a great Friday!

* Daniëlle * zei

Mooie kaartjes! Ik vind vooral die bovenste leuk omdat ik wel van kleurtjes hou. ;-)
Fijne vrijdag, succes met sint-shoppen!

MadeByMaly zei

Ik vind je kaartjes weer helemaal geweldig!

Ilonka zei

Hoi Dora whow wat heb je je kaartjes weer toppie gemaakt. Ik vind ze allebei even mooi. En eigenlijk kan ik niet kiezen . De een is lekker rustig en stijlvol. En de ander is een heerlijke gezellige fleurige kaart. Allebei dus zeer geslaagd!!!

groetjes ilonka

Floortje zei

De sketch is leuk en jouw uitwerking helemaal! Kijken of ik aan deze wel toekom....
Vind je wit/blauwe kaart weer een snoesje. Veel plezier met statten, grappig dat ik je zo kan "zien" lopen over de Laat en door de Langestraat...
X Floortje

~amy~ zei

such excellent cards Dora!!! love them both!!

scrapdictive zei

Beide kaarten zijn weer heel erg mooi geworden.
Na dat studiegedoe van mij ga ik ook weer eens met naald en draad in de weer (al dan niet machinaal), want het is wel heel erg mooi en geeft een kaartje toch net dat beetje extra.

Ik zag dat GS's sketch #15 nog niet op het blog van GS stond, daar heb ik niet moeilijk over gedaan. Ik heb 'm gewoon van jouw blog naar dat van mij gekopieërd en er toen mee aan de slag gegaan.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jolanda xoxo

Laurel zei

Both cards are so pretty!

Sandra zei

Ik vind beide kaartjes erg mooi! Beide totaal verschillend, maar dat maakt het juist zo leuk!

Groetjes,
Sandra

anja curvers zei

Prachtige kaartjes weer Dora vooral die onderste en doe je dat stikken nu met de hand? tjemig hoe netjes en wat een werk. De sketch voor GS is pittig maar toen ik hem zag moest ik ook gelijk aan een tag denken leuk dat jij hem ook zo hebt ingevuld. Veel plezier met stadten ik moet nog.

Lenet zei

Prachtige kaarten weer Dora!!

Kelly zei

beautiful card! so sophisticated and stunning use of blue accents with the white base! -kelly

Nicky zei

bjoetiefoel!!! allebei hoor!!!

Unknown zei

Wow wat een geweldige kaarten heb je weer weten te maken. Die kusjes kaart is echt zoo lief :D

Sarah zei

OHHH My that Unscripted Card is just amazing! GORGEOUS. Simple and beautiful. Thanks so much for playing along with us this week at Unscripted Sketches.
Sarah M
Unscripted DT

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!!! Dora!!! These are GORGEOUS! :):):):):):):):):):):)

Janetcraft zei

Hi Dora, I have always like your style of making cards...distress type, look elegant with just one color, it's your own way. I really love them. I will follow your blog from now onwards...just simply love them!!

Janetcraft zei

Hi Dora, I have always like your style of making cards...distress type, look elegant with just one color, it's your own way. I really love them. I will follow your blog from now onwards...just simply love them!!

dstandard zei

Gorgeous cards - you do beautiful work and that image is precious!