woensdag 25 november 2009

We gaan gewoon door


Met alles willen en moeten, en het lukt ook nog allemaal, nou dan komt het goed!
Ik heb deze kaart gemaakt naar de sketch van Card Patterns van deze week!
Ik ga vandaag proberen een dagje voor mijzelf te hebben, geen grote klussen in huis, alleen nog een was ophangen, en ik moet een prik halen...ja die ja. Ondanks dat ik alle verschijnselen Mexi griep had, maar ja omdat ze het niet testen...dus toch.
Verder ben ik alweer bijna klaar met de volgende kaart, ik ging gister als een speer;)Ja misschien een kort bericht, maar ik heb niet zoveel te vertellen, gewoon een heerlijk rustige dag!
En dat wens ik een ieder ander ook toe!
ow nu vergeet ik wel iets, het stempelafdrukje dat ik bij de Get Sketchy kaart gebruikt had afgelopen week, het meisje met de kat op schoot. Wie heeft daar een paar afdrukjes van, tegen een vergoeding natuurlijk, maar ik kan de afdrukjes nergens meer verkrijgen en ben weg van het plaatje....ik hoor graag van jullie!

25 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Mooi, mooi, mooi (eh...het is wel duidelijk dat ik hem heel erg mooi vind toch?) :-)
Helaas heb ik geen stempelafdrukje voor je. Ik zal voor je duimen dat je hem snel vindt.

Unknown zei

Geniet lekker van je rustige dagje en je kaart is weer super Dora :D Ik heb deze stempel helaas ook niet, ik hoop dat je iemand vind die hem heeft.

Ellen zei

Wat een super romantische kaart Dora, ik vind hem prachtig!

Groetjes Ellen

En eh....de prik valt mee hoor, heb hem vorige week al gehad....
maar sterkte!

Angèle zei

Prachtig Dora! Mooie warme tinten. Nee, helaas geen stempelafdrukjes van het betreffende plaatje.

Fijne dag, Angèle

liszha zei

Wat ben je toch heerlijk romantisch bezig de laatste tijd. Ben je verliefd ofzo? Op de badmeester? hihihi

m@deliefjuh zei

sorry.. het afdrukje heb ik niet. maar je kaart is super. echt romantisch zo :)

loes de groot zei

echt een superdepuper kaartje!!!
ik opende je blog zag het kaartje en zei gelijk WAUW!!!

succes met je prik......
loes

ScrapEnjoy zei

Wat is het een plaatje....super mooi.

groetjes Lilian

anja curvers zei

Geen stempelafdrukje voor je helaas maar je kaartje is zoals gewoonlijk weer helemaal geweldig.

yyam zei

So pretty Dora! Great take on the sketch! :)

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart. Lekker zoet daar hou ik wel van . Haahaah en idd romantisch.


groetjes ilonka

Julie Tucker-Wolek zei

this is gorgeous dora!! loveeeeeeeeeeeeeeeeeee the soft colors! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Martha zei

Weer een super mooie kaart!!!

Wendy zei

Prachtiggggggg ben wederom weer helemaal in love zo mooi vind ik jouw kaartje

Groetjes Wendy

~amy~ zei

LOVE what you've done for the CP sketch Dora!!

Ylona zei

Het is weer een hele mooie kaart Dora!

xoxo,
Ylona

Laurel zei

Oh my so feminine and pretty!

Lenet zei

Wat weer eeen bjoetie!!!
helaas kan ik je niet helpen aan de afdrukjes...Maar zal mijn ogen voor je open houden.

Bizzy @ home zei

Weer een mooi kaartje. Echt echte Dora hé;)

Anneke Wijers zei

Wat een prachtige kaart. Er zit een romantisch tintje aan. Heel mooi!

Agus zei

Love this card! is so elegant! great details :)
Agus

Sandra1968 zei

Een beauty!

Floortje zei

Wat heb je heerlijk romantisch bloemetjespapier gebruikt, mooie kaart! Hoop dat de prik meeviel...
X Floortje

dstandard zei

Dora this is just gorgeous - what a beautiful card

scrapdictive zei

Vooropgesteld dat jij volgens mij je eerste lelijke kaart nong moet maken, maar de romantische kaarten van jouw hand zijn altijd de mooiste.

xoxo