zaterdag 7 november 2009

Niet zo blij


Met de kaart die ik gemaakt heb. Ik had iets in gedachten maar het kwam er niet zo uit. Niet lelijk maar niet opperdetop zoals ik wilde, ach kan zo af en toe gebeuren.
De kaart is naar CPS je kan de kaart weer helemaal openklappen aan de voorkant, als je het strikje eruit haalt, dan is het net een boekje. Maar ik denk dat het idee erg leuk is maar de sketch hiervoor niet handig was. Maar ok, ik ben alweer bezig met een andere en die gaat de goede kant op.
Ik ga vandaag een scrapdag houden, en vanavond even naar het zwembad, ik hoop dat het droog blijft.
Er is wel een grappig verhaal dat ik wil delen. Toen ik zelf nog elke dag trainde en we na een training naar buiten keken regende het echt heel erg. Niet een beetje maar echt overal water. We reden altijd met een hele grote groep naar huis een stuk of 15 man. We hadden een geintje bedacht, zwemmer zijn rare mensen.
We gaan ons niet omkleden dat heeft geen zin eenmaal buiten op de fiets zijn we toch drijfnat.....het resultaat. 15 man op de fiets door de straten van Alkmaar, in zwembroek/badpak...zwemvliezen aan, badmuts en bril op de fiets. En een lol dat we hadden. En nee we waren geen 10 jaar er zaten ook volwassen personen bij. Iedereen kijken, nou ja ik moest er gewoon aan denken, als ik eraan terug denk schiet ik nog in de lach.
Fijne zaterdag iedereen!

11 opmerkingen:

scrapdictive zei

Ik zou toch willen dat wanneer mijn kaarten niet lukken ze er net zo uit zouden zien...

Lenet zei

hahahahaa die optocht had ik wel willen zien!!! Geweldig! En je "mislukte" kaartje ook, Net wat Jolanda zei ..Ik zou willen dat mijn mislukte kaartjes er zo uit zien.

Martha zei

Ik vind de kaart ook schitterend!! En erg leuk verhaal, zie het helemaal voor me :-)
Fijn weekend en bedankt voor je mail!
Groetjes,
Martha

natacha zei

ja wel heb hier dezelfde mening als jolanda
ik vind dit toch weer een super kaartje
fijn weekend
groetjes natacha

~amy~ zei

sooo pretty...love how the pink pops!

Laurel zei

So pretty Dora!

Nicky zei

hee.... jij moet s niet zo zeuren! dit is een subliem kaartje joh!! en je verhaal is echt heel grappig, ik zie het zo voor me, dora in badpak met flippers op de fiets hahahaha

Unknown zei

Haha idioot mens, hoe kun je nou niet blij zijn met die kaart?!?! Hij is geweldig :D

Julie Tucker-Wolek zei

u are soooooooooooooooooo silly....all your cards are GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ellen zei

Deze had ik nog niet gezien maar ik vind hem prachtig! Ik weet niet waar jij ontevreden over bent hoor!
Hij is gewoon helemaal in balans. Waarschijnlijk komt het doordat je niet aan je eigen verwachtingen voldoet, dat heb je wel eens als je van te voren een kaart al helemaal in je hoofd hebt.....

Groetjes Ellen

Floortje zei

Wat een heerlijk verhaal! en mooi dat je er nu nog van na kunt genieten. Ik kan er niets aan doen hoor, vind je kaart gewoon weer mooi.
Groetjes, Floortje