maandag 23 november 2009

Niet moeilijk gedaan


Ik zat gister zo lekker op de bank, sport te kijken en te borduren. En niet al te moeilijk gedaan met deze kaarten, ik heb zelf een idee dat er nog iets mist, maar echt iets erbij doen lukt me niet. De eerste kaart is voor Papertake En door het vele rood moet je er denk ik niet veel meer bij doen.
De kaart hieronder is voor Unscripted Sketches..Andrea heeft een scrapstop en is weer terug naar 3D dus ik heb haar blok erbij gepakt, overigens met toestemming van haar. En je kan scrappapier heel goed gebruiken met 3D kaarten alleen op dit moment heeft ze heel weinig tijd, ze is druk aan het solliciteren, haar uitzendbaan is wel verlengt maar ja ook allemaal weer tijdelijk. Die is dus even met heel andere dingen bezig en niet met hobbyen.

Vandaag een rustige dag voor de boeg, beetje klussen in huis, ben weer met een project bezig op een kaart...waarom doe ik dat dan ook..ach..
En vanavond weer richting zwembad.
Een kort bericht maar ik ga echt even aan de slag;)

17 opmerkingen:

yyam zei

Fabulous work gal! I love simple and elegant cards! Have a great week ahead Dora!:)

m@deliefjuh zei

ze zijn weer leuk :) boduren is helemaal jou ding :)

Julie Tucker-Wolek zei

i am loving all the sewing u are doing lately!!!!! GORGEOUS cards and thanks for the vote my love! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ilonka zei

Whow ze zijn weer helemaal geweldig!!!!

groetjes Ilonka

~amy~ zei

Both cards are fabulous Dora!

Have a great week!

Lenet zei

oo ze zijn leuk zeg, dat gekleurde streepjes papier is zooo vrolijk..

dithny zei

Ik zou er ook niets meer aan toevoegen. Prachtig kaartje in rood.

Floortje zei

Met al dat geborduur, kan ik me voorstellen dat je het verder rustig houdt...maar ze zijn zo prachtig hoor! Leuk ruitjespapier.
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Niet moeilijk doen is een andere manier om te zeggen stijlvol en eenvoudig ;-) Ik vind ze weer leuk.

Jessica Theodore zei

Such beautiful cards! I love the bright colours you have used here, and all that stitching xx

Marga zei

Wat heb je de laatste tijd weer een boel prachtkaarten gemaakt Dora! Sorry dat ik een tijdje niets heb laten horen, maar zoals je op mijn blog hebt gelezen zit het momenteel even allemaal behoorlijk tegen hier. Maar vanavond wilde ik toch even een rondje doen op mijn vaste blogadresjes. En ik heb mijn ogen weer uitgekeken hier, wat maak je toch prachtige kaarten en wat ben je toch een heerlijk positief mens.
xx Marga

Unknown zei

Absolutely gorgeous cards! My gosh, these are fantastic! So happy you joined US this week!

Martha zei

Weer super, beide kaartjes!!!

Ellen zei

Oh, Dora, alweer van die prachtige kaartjes!!! Heerlijk kleurrijk en dat is fantastisch in deze grijze dagen....

Groetjes Ellen

Sarah zei

WOW I love your Unscripted card!!! You have used that paper to perfection...and all that stitching! So beautiful.
Thanks for playing along with our sketch this week!!!
Sarah M
Unscripted DT

Lea L. zei

Very pretty cards!! Love the plaid paper on the second one! Great job with the sketch!

♥Lea

Beth aka BR-T zei

These cards are both wonderful and unique! Thanks for inspiring us at Unscripted Sketches! Beth aka BR-T