zondag 8 november 2009

Soms is er niet veel voor nodig



Dat heb ik althans met deze kaart, ik vind dat deze kaart niets meer nodig heeft. De stempel, ik ben weg van deze stempelset... zegt heel veel, ik heb ook daarvan even een foto gemaakt anders zie je de tekst niet.
De kaart is naar de sketch van Mojo Monday van deze week. En de kaart heeft ook al een bestemming....maar ik zeg nog niet naar wie;) Hieronder een foto van mijn malletje dat ik gebruik bij het gaatjes maken. En zoals Lenet zegt je kan ook de naaimachine pakken en dan zonder draad maar ja een malletjes pakken gaat sneller bij mij dan de naaimachine pakken.
Denk niet dat vaders erg blij is als hij binnenkort zelf helemaal niets meer kan met de keukentafel omdat die dan helemaal volstaat.

En dan hieronder het leuke pakketje dat ik heb ontvangen van Patricia van DCL, dank je wel Patricia ik ben er heel erg blij mee.

En ik gooi er weer eens een liedje bij, ja sorry weer een oudje, maar dit nummer ...ach ik kan het niet beschrijven.

Nou vandaag ga ik scrappen en verder niet veel bijzonders.
Gewoon een lekkere dag, en dat wens ik jullie ook allemaal toe!

15 opmerkingen:

Smita zei

Love your flower again, Dora! Beautiful!!

Hugs,
Smita

Martha zei

Prachtige kaart Dora!! Helemaal geweldig :-)
Fijne dag.

Lenet zei

Hij is weer prachtig Dora!!!

* Daniëlle * zei

Mooi, stijlvol kaartje. Die bloem is prachtig!

Ellen zei

En ook deze kaart is weer helemaal TOP!!! Wat een prachtige kleur groen en de stempel is idd heel mooi.....
Kan me voorstellen dat je blij bent met je prijs! Lief van Patricia!!!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

gorgeous dora...lovin' the stitching!

Nicky zei

oh dora, ik vind het zo bijzonder dat jij telkens liedjes uitkiest die ik mooi vind... deze zingt mijn oom altijd als hij de gitaar meeneemt naar een feestje. zo ook de laatste keer in april. dat feest was heel bijzonder en dus is dit liedje daaraan verbonden! je kaartje vind ik ook weer errug mooi, gave tekst zeg! girl, you rock!

Laurel zei

So pretty, love the flower and the colors.

Julie Tucker-Wolek zei

these are amazingly gorgeous dora!!! and loveeeeeeeeeeeeeee that song! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!
En die tekst is ook helemaal super.

Anoniem zei

Prachtige kaart Dora! Mooi die naturel tinten!

yyam zei

Dora, love the natural textures of the card...what an awesome stamp!

MadeByMaly zei

Je kaart is weer prachtig Dora. Ik heb deze stempelset met de vogeltjes ook en wist eigenlijk niet zo goed wat ermee te doen...tot nu! :-)

Floortje zei

Helemaal mee eens, deze kaart is helemaal af...en prachtig!
X Floortje

Unknown zei

Mooi kaartje en de tekst is inderdaad heel mooi!