donderdag 26 november 2009

Het is hier toch donker


Ik heb haast het idee dat ik zo weer naar bed moet. Maar dan kan helemaal niet heb een berg dingen die ik wil doen vandaag. De bedden zijn verschoond de droger staat al aan. Nu alleen nog stofzuigen en de tafel, dus het valt allemaal reuze mee vandaag.
De kaart die ik gemaakt heb daar hoort een verhaal bij. Mijn coach is ziek, heel erg ziek. De kans is heel groot dat ze het niet gaat redden. Nu heb ik haar sinds maart ongeveer dit jaar elke maand een kaart gestuurd, maar nu ik weet hoe het met haar gaat, kan ik niet een kaart sturen met heel veel bloemen erop, vandaar het strakke uiterlijk ervan, en de kaart zegt naar mijn idee precies wat ik zeggen wil. Zij heeft mij de afgelopen twee jaar elke twee weken gesproken. Gaf een aai over mijn bol als ik het niet meer wist, en een schop onder mijn kont als ik die nodig had en zeker verdiende. Ze heeft me geleerd niet op te geven maar door te gaan, een manier te vinden die werkt, mede door haar ben ik nu zoals ik ben. Zoals jullie misschien wel kunnen opmaken hieruit hebben we een zeer goed band. Bij deze kaart komt dan ook een brief met de vraag of ik haar mag bezoeken, ik denk wel dat het mag, maar ik ga niet zomaar bij haar op de stoep staan. Ik wil haar graag persoonlijk en niet via een brief of een telefoontje bedanken voor haar inzet en hulp, maar vooral haar steun, en haar geloof in mij.
De kaart is naar de sketch van 2S4Y.
liefs Dora

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw. wat een prachtig gebaar. vreselijk he.. als zoiemand zo ziek is. sterkte ermee! we horen wel weer van je

Cora Hoekstra zei

Volgens mij is de kaart een open deur. Mooi hé dat als je door je leven loopt, er zoveel mensen met je mee en langs je lopen.

Ilonka zei

Wat een prachtig verhaal en wat een lieve woorden. Ik snap goed wat je bedoelt . Wat fijn dat ze zoveel voor je betekent. En dat je veel hebt mogen leren van haar . Zo iemand kom je maar een keer in je leven tegen.

liefs Ilonka

~amy~ zei

lovely dora!!!! I hope you have a most fabulous day or is it evening for you?

Laurel zei

Ah this is so lovely!

Julie Tucker-Wolek zei

such a sweet gesture dora and such a beautiful card!!! LOVE IT! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lea L. zei

This is very pretty! I love that flower! Great job with the sketch!

♥Lea

Frida zei

Wat triest dat juist zo'n persoon ziek is en het misschien niet haalt. Steven mij zoontje van 7
zei laatst "het leven is gemeen"
En dat is het soms ook.

Je hebt een mooi toepasselijk kaartje gemaakt.

Sandra zei

Zoals ik al zei... je kaartje spreekt boekdelen. Nog voordat ik het verhaal van je coach las wist ik dat dit niet zomaar een kaartje was. Heel mooi gedaan!

Anneke Wijers zei

Wat een chique kaart maar wat een nare aangelegenheid! Ik hoop toch voor je coach dat ze het redt.

Sandra1968 zei

Mijn 1e reactie was: zo, dit is een leuke strakke kaart. Maar nu ik je verhaal heb gelezen, begrijp ik waarom.
Wat mooi dat jullie zo'n goeie band hebben en lief dat je zo trouw kaarten stuurt.
Verder wens ik jou ook heel veel sterkte met je zieke coach.
Groetjes, Sandra

Floortje zei

Zelfs hier was het niet zo licht als anders! Je kaart is heel smaakvol, daar hoeft niks meer bij en het is ook zoveel mooier als je de woorden persoonlijk overbrengt. Het zal je coach vast een mooi gevoel geven als je duidelijk maakt hoeveel ze voor je betekent. Maar wel weer een kippevelverhaal hoor. Ik wens je dat, ook als ze er niet meer is, je kracht zult putten uit haar "lessen".
Liefs, Floortje

Unknown zei

Wat een vreselijk bericht Dora. Ik hoop dat je een goed afscheid van haar kan nemen.

rudlis zei

This card is so pretty.

scrapdictive zei

Dit soort kaarten heb ik nog niet gemaakt. Lijkt me heel moeilijk om te doen. Je maakt ze natuurlijk wel voor iemand met wie je een bepaalde band hebt.
Kippenvel...

yyam zei

Love the colors on this card Dora! Really pretty! :)

Martha zei

Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt Dora. Een triest verhaal, sterkte!
Groetjes,
Martha

Alexandra zei

Prachtige kaart Dora en ik denk dat je coach hier heel erg blij mee zal zijn. Wat een paar woorden van dank ook al niet kan doen.

Kathy Martin zei

Pretty card! Nice blue color! :) Kathy

cnelson zei

This is so pretty! love that flower!

Unknown zei

oh I love the simple elegance of this one Dora. Beautiful Card
:)

dstandard zei

WOW Dora this is beautiful - the simple design and the rich colors are perfect!