zaterdag 21 november 2009

Wat een weer


Echt weer om je op te sluiten, en dat ben ik dan ook van plan, nou ja gedeeltelijk vanmiddag moeten we weer het water in. En dat is ook wel lekker hoor, dan kom je terug en kruip je in een warm pak...ahum wanneer doe ik dat niet. En dan ben je echt rozig, lekker een pot thee zetten, momenten waar ik naar uit kan kijken.
Ik ben goed geslaagd gister in de stad heel erg goed, klaar voor de jongste zus alleen nu nog iets kopen voor de oudere zus en voor vaders. Maar het was gister wel letterlijk shop till you drop, op het eind bij de parkeergarage...een flinke smakker gemaakt, er lag een flinke plas en ik wilde daar overheen stappen, en achter die plas lag ook een plas met olie...in beide handen een boodschappen tas vol...smak op mijn knieën, broek onder de olie en nu een knie die de kleuren van een zeer sombere regenboog vertoont, denk aan de kleuren donkerblauw, paars en groen, en er staat zeer zeker geen pot met goud naast. De schade valt mee, ik was vooral bezorgd om de cadeaus maar die leven ook allemaal nog. En ik kan nog gewoon bewegen, het is alleen wat stijf, maar ja echt charmant was het niet.
Gister heb ik de kaart voor Mojo Monday gemaakt, ik wist eerst niet precies wat ik ermee wilde doen, en kwam uit op bovenstaande kaart, ik ben er niet helemaal zeker van wat ik er van vind. Dit papier vind ik ook wel erg leuk, maar ik vind de lijn echt niet met elkaar te combineren.
Ik ben al bezig met een volgende kaart, weer heerlijk met naald en draad op de bank gezeten ik was gister ook wel uitgeput van het rennen door de stad.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag!

21 opmerkingen:

Alexandra zei

O Dora, wat een pech, nog een geluk dat het alleen bont en blauw is. De kaarten zijn weer stuk voor stuk prachtig. De stempelafdrukjes zijn ook zo mooi ingekleurd. De wat vintagestijl vind ik helemaal geweldig, maar de kaarte wit met een andere kleur maak je ook zo mooi. Vooral die blauwe met kusjes, die is zo mooi. Het was weer genieten van alle kaarten.

m@deliefjuh zei

HAHAH... oh sorry,... heel vervelend.. als je komt te vallen natuurlijk. maar fijn dat je goed geslaagd bent. en je kaartje is weer een schatje!

groetjes

Lenet zei

wat een weer??? het is hier prachtig!! heerlijk zonnetje strak blauwe lucht..
Doe je wel voorzichtig met je kniesen..
O en je kaart is weer praaachtig heel leuk!!

Ellen zei

Je kaart is mooi Dora maar die smakker....da's minder mooi!
Gelukkig is alles nog heel en je knie....het is net een toverbal maar uiteindelijk wordt ie weer mooi roze....;-)

Groetjes Ellen

Floortje zei

Wat rot voor je Dora! Gelukkig lijkt de schade mee te vallen en je knie kleurt gelukkig vanzelf weer normaal.
Ik vind de kaart wel echt een geheel hoor, erg mooi weer.
Groetjes, Floortje

Sandra1968 zei

Weer een supermooie kaart!
Van die smakker is natuurlijk minder mooi, maar gelukkig valt alles mee.
En ook hier is het weer heerlijk: een zonnetje die lekker op de mooi gekleurde bomen schijnt...
Prettig weekend,
Sandra

~amy~ zei

such a darling card Dora!!

Laurel zei

Dora this is priceless!

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh i love this Dora!!!! LOVE the colors and all that distressing! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Martha zei

Wat sneu Dora dat je gevallen bent. Gelukkig niets gebroken!!
Je kaart is weer super cute en mooi!!!
Groetjes,
Martha

Unknown zei

Ach jeetje dat klinkt niet heel prettig zeg. Gelukkig lijk je nog redelijk heel te zijn. En is het bij jullie zulk slecht weer vandaag? Hier heeft echt de hele dag de zon geschenen en het was heerlijk warm voor de tijd van het jaar.

Unknown zei

Ach ga ik zo op in je verhaal dat ik helemaal vergeet te zeggen dat je kaart weer super is!

Ann zei

O Dora wat een geluk dat ik je "smak" niet heb gezien, ik ga dan altijd staan te lachen en niet eens uit leedvermaak maar uit zenuwen. Hoop dat de schade beperkt blijft bij een blauwe knie en geen nare nasleepdingentjes.
Je hebt trouwens weer een schat van een kaart gemaakt.

dithny zei

Ohhh wat zul je je ongemakkelijk hebben gevoelt.
En wat heb je een engelen geduld om bijna alle kaarten met naald en draad te borduren, respect!!

Anoniem zei

Oh my goodness. This is one BEAUTIFUL card. simply gorgeous!!

liszha zei

Hee brokkenpiloot, ik vind deze kaart eigenlijk wel heel erg gaaf.
Liefs Lisette

yyam zei

Love the nice vintagey feel to this card...great image too! Have a beautiful Sunday!:)

Heidie zei

wat een pech. Je hebt wel een moie kaart gemaakt. En bedankt voor je reactie op mijn blog. Het patroon van het vogelhuisje komt uit het Magnolia INK magazine.

groetjes Heidie

scrapdictive zei

Je kaart is echt helemaal super geworden.

Je val in de parkeergarage is een soort van déja vu voor mij. Niet bepaald charmant en nog behoorlijk pijnlijk ook.
Gelukkig ben jij er (ook) goed vanaf gekomen.

Toodles,
Jolanda xoxo

anja curvers zei

OOOhh bah wat een pech zeg je kaart is echter weer heel erg mooi geworden hoor.

Nicky zei

oh wat erg, ik heb dit blog helemaal gemist! sorry meid, is zeker niet mijn bedoeling. je kaartje is, zoals je al weet, helemaal STUNNING!! vind het prachtig gemaakt.
Sjips van het vallen zeg, maar gelukkig niks gebroken!