woensdag 18 november 2009

Hoor de wind waait door de bomen


En echt waar hier in huis waait zelfs de wind. Het is hier een beetje eng. Heb het idee dat er straks iets naar beneden komt waaien;) Maar wel gezellig zo, als je binnen zit, ik moet alleen echt boodschappen doen straks.
Echt weer om na de boodschappen mij op te sluiten, ja weer een warm pak aan en dan aan de scrap te gaan. Er ligt nog een kaart die afgemaakt moet worden, maar ja als je alles met de hand wilt naaien dan gaat het allemaal iets langzamer.
Gister kon ik deze kaart afmaken voor Card Patterns, ik wist eerst niet zo heel goed wat met de sketch te doen, even flink ermee wezen stoeien. Maar ben toch wel zeer tevree met het eindresultaat, en ja weer één kleur en weer zoet en zacht. Ik ben dan bezig en alles is al gesneden en geprikt...Dora je wilde toch eens proberen om met meer kleuren te werken. Volgende keer weer proberen, hoewel de kaart waar ik nu mee bezig ben toch ook weer dezelfde tinten heeft. Verder hoef ik vandaag ook niet veel te doen, strijk is weg...heerlijk gevoel is dat toch, lekker de hele dag de tijd hebben.
Mijn nummer voor vandaag gewoon weer een nummer waar ik niet op stil kan zitten...

Misschien dat ik straks ook even deze dvd opzet, lekker luid.
Fijne woensdag iedereen!

20 opmerkingen:

Smita zei

Pretty pretty... lovely flowers once again!

Hugs,
Smita

scrapdictive zei

Hahahaha Telepatisch type! "Hoor de wind waait door de bomen" heb ik ook al steeds in m'n hoofd vanochtend.

Leuk kaartje weer, Dora.
Uit een bepaald patroon komen is sowieso altijd moeilijk. Op zich ook wel leuk, maar toch...

Fijne dag!

Toodles,
Jolanda xoxo

Ilonka zei

Hoi dora je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt. En terwijl ik je kaartje bekijk hoor ik hier de wind ook aardig gieren. Heerlijk om bij te scrappen. Een hele fijne dag.

groetjes Ilonka

* Daniëlle * zei

En weer een mooi kaartje, leuk met dat stiksel en die takjes!
Hier waait het ook zo hard trouwens. Ik heb nog heel wat dingen te doen voor ik kan scrappen helaas. ;-)

Sandra zei

Wederom een prachtig kaartje!

Groetjes,
Sandra

Floortje zei

Wat heerlijk om (bijna) de hele dag aan scrappen te kunnen besteden...ik heb een huishoudochtend en mag van mezelf pas als alles af is wat leuks maken. Maar ik gun mezelf nu wel even een pauze om te bloggen dus.
Je kaart is weer mooi, ken dat wel dat alles er toch nog lag....Dus misschien strak eerst opruimen en dan weer overnieuw beginnen?!?
X Floortje

Ellen zei

Mooie kaart Dora! En idd een lastige schets. Soms moet je ook wel een beetje out of the box gaan om het voor jezelf weer spannend te maken......

Groetjes Ellen

Julie Tucker-Wolek zei

gorgeous!!! i am sooooooooooooooooooo loving your sewing lately! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

Love your pink card Dora!!

Laurel zei

So pretty! You know I love that pink!

Lenet zei

OOO Hij is heel leuk geworden..Ik zit toevallig al vanaf gisteravond met dezelfde sketch te stoeien.
het waait hier ook al zo erg, bijna de hele markt was afgebroken vanwege de woei. Inderdaad inhuis gezellig , het huilen van de wind tussen de gevels en het fluiten en tikken van de masten in de haven. Net wat je zegt warm pak aan en lekker aan de scrap

m@deliefjuh zei

mooie kaart weer. helemaal jou style. en inderdaad ook hier gaat het aardig te keer!

natacha zei

heel mooi kaartje
groetjes natacha

Bizzy @ home zei

Een heel lief kaartje weer. Heerlijk roze.

Unknown zei

Hihi bij ons kraakt het dak zo van de wind dat Jort angstig vroeg: kan het dak weg waaien? Arm kind.

Je uitwerking van de sketch is wel heel erg leuk geworden Dora!

whoistracy zei

Just adorable Dora! I love all the pink on this card.

Cora Hoekstra zei

Heerlijk dat Paul Simon nummer. En een lieflijk kaartje is het geworden.

yyam zei

Love the tone on tone. You always rock with the pink!

liszha zei

Ik vind dat juist zo gaaf aan jouw kaarten, die kleuren die zo bij elkaar blijven.
Ik probeer het ook wel eens maar het is gewoon jouw ding.
Liefs Lisette

Nicky zei

nou je wist al dat ik dit echt een keigaaf kaartje vind. over het weer wil ik het niet hebben, ik word er erg onrustig van die wind. en weet je wat lachen is? ik ken die hele tekst van paul simon.... maar vraag me nou niet waarvan, maar kan het zo meezingen!!!