zondag 15 november 2009

Wat een heerlijk weer


Om me binnen op te sluiten en heerlijk de hele dag in een huispak te lopen, lekkere warme sokken aan, en aan de scrap. Ondertussen lezen, schaatsen kijken en weer te scrappen. Dit soort dagen ..mmmmmmmmmheerlijk.
Het was maar goed dat ik de intocht van Sinterklaas heb gekeken gister want de kinderen wilden alles vertellen, vooral over de zielenpiet die toch wel heel veel heimwee had, en de Sint mee terug wilde nemen naar Spanje in een schuit...
En ik mocht mijn schoen ook zetten, en wel bij heel veel kinderen thuis:)
Ik was bij thuiskomt zo enorm rozig dat ik alleen nog even tv heb gekeken en ben wezen borduren op een kaart, daar ga ik zo mee verder.
De kaart die wel af is, is die voor ICS van deze week. Het enorm mooie afdrukje is van Lenet, dank je wel, echt een supermooi plaatje!
En vandaag de hele dag lekker aan de scrap. Ik gooi ook weer een liedje bij dit bericht. Zoals jullie misschien wel merken is er niet heel veel muziek van nu bij, er zijn wel nummers die ik mooi vind, maar over het algemeen vind ik muziek van vroeger mooier. Dit nummer is niet zo oud, en er zijn verschillende versies van, maar deze vind ik zo enorm mooi, ik heb verschillende cd's van Andrea Bocelli en kan er vaak naar luisteren, helemaal als ik alleen ben en dit heel luid kan draaien.
Niet iedereen zal het mooi vinden, ik vind het prachtig, maar ik heb dan ook een zwak voor Italie, eigenlijk vooral voor Sardinie en als ik de kans krijg ga ik daar heen, helemaal naar het zuiden, daar is nog geen toerisme, en ligt de oudheid op straat en niet achter glas in een museum.

Liefs Dora

22 opmerkingen:

yyam zei

Awww....sweetest card ever...love the image, the distressing, the inking, the sentiment, the flowers...well everything...
Happy Sunday to you Dora! :)

Ellen zei

Alweer zo'n prachtige vintage kaart, waar haal je ze toch vandaan....????
Moest wel een beetje lachen om je verhaal...volgens mij ben jij echt iemand voor een winterslaap!!!!???

Groetjes Ellen

Unknown zei

Wow wat weet jij toch altijd een hoge productie de maken, echt niet bij te houden voor mij :D Je kaart is weer ontzettend lief en dat plaatje is zeker een plaatje!

scrapdictive zei

Even een breakie en meteen even jouw blog, dat levert veelal zicht op leuke kaartjes op. En ja, hoor zo ook deze keer.

Andrea Bocelli krijgt mij altijd aan het lachen, dan moet ik denken aan de eerste keer dat Dick Andrea zag (en hoorde) bij de TV Show van Yvo Niehe. "Moet je kijken, Jo, die man gaat echt helenaal in z'n muziek op. Daarom heeft hij z'n ogen dicht". "Ach man, hij's blind, dat kun je toch zo zien". Een wellus-nietus volgende totdat Andrea van het podium af werd geleid. Tja... moest Dick wel toegeven dat hij ongelijk had.
Dick heeft trouwens ook een paar CD's van de man in huis. Zelf ben ik er niet zo van gecharmeerd, maar ik ben meer een R&B-achtig type (vooral 80's). Dat verklaard volgens mij al genoeg.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jolanda xoxo

dithny zei

prachtige kaart , Dora.

natacha zei

mooi lief kaartje
leuk dat je die randjes genaaid hebt
fijne zondag nog
groetjes natacha

Laurel zei

Aw,she is adorable!

Debs zei

Ohhhh such a gorgeous vintage card, I love it, wish I could do vintage never seems to turn out right.Thanks for joining us at ics again this week.
debs

Eefje Bouweriks zei

Super leuk kaartje

Sandy zei

Oh wow this is delightful.
Lovely card.

Anneke Wijers zei

Wat een lieve kaart.
Heel mooi weer!
Groetjes, Anneke

Trudy zei

Wat is dit een ontzettend leuk kaartje geworden zeg!
Groetjes Trudy

Nicky zei

prachtig kaartje, spreekt heel erg aan!! het is inderdaad een heel erg lief stempeltje zeg. en wat schattig van je zwemkindjes dat je daar je schoen mocht zetten.... ohhhh ik ben zo gek op nederlandse tradities, dus ook sinterklaas. die gezichtjes van die kindjes dan... heerlijk! fijne zondagavond Dora, papiertjes zijn onderweg hoor!

Lenet zei

mooi kaartje!!
OO en mag ik met je mee naar Italie?

Julie Tucker-Wolek zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh this is gorgeous dora!!! loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee the stitching! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Jetty zei

wat een prachtig kaartje. En heerlijk zo'n zondag. Heb net zo'n zondag achter de rug.

Heidie zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En bedankt voor je berichtjes op mijn blog. Ben nu aan mijn andere voet geopereerd dus heb nu alle tijd om te scrappen.

liefs heidie

Martha zei

Wat een super schattige kaart en Andrea Bocelli is super. Toen Dennis een jaar of vijf was zong hij de liedjes mee! Erg grappig was dat, maar Dennis vond de muziek gewoon prachtig!
Groetjes,
Martha

* Daniëlle * zei

Superschattig kaartje! En ik had vandaag een binnenblijfscrapdagje. ;-)
Dit nummer doet me altijd denken aan mijn overleden ex-schoonvader, werd gedraaid op zijn crematie...

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart en een hele lieve stempel :-)

Vicky zei

Thanks for joining in at ICS with such a beautiful card. :)x

Michele zei

Beautiful card! Thanks for playing along at ICS!