maandag 2 november 2009

Maar één kaartje


Ja maar één, de ander is nog in de maak. Gister donderde er een pons uit mijn handen en kapot, en ik baal want ik kan niet zonder die pons. Dus heel internet afgestruind en uiteindelijk gevonden, maar ja wat ik toen heb gedaan is eigenlijk helemaal niet goed, er viel zomaar ineens zonder dat ik het doorhad meer in mijn digitale winkelwagen...oeps......ach ken beuren.
Maar ja door het struinen is er maar één kaart af en de ander daar ben ik nu nog mee bezig, ik vind het naaiwerk op de kaart zo leuk, maar ja ik ben weer begonnen aan een klus. Deze volgt nog. De kaart die wel af is, is naar de sketch van ICS van deze week. Ik blijf het leuk vinden om een afbeelding zo op een randje neer te zetten. Een niet te moelijk kaartje maar leuk genoeg. Vandaag staat er niet heel veel op het programma, vanmiddag zwemmen, en mijn neefje die vorige week zijn A diploma heeft gehaald gaat nu voor zijn B beginnen, ben ik nog niet van je af Nick:) Geintje, dat weet je ook wel, het is een lief klein menneke, maar af en toe een enorme boef.
Ik ga zo door met mijn nog af te maken kaart en verder zien we wel.
Vandaag een liedje van Robert Long, ik heb geen liefdesverdriet, maar deze tekst vind ik zo enorm mooi, die zit gewoon heel goed in elkaar.

Liefs Dora

16 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Dora, heb niet zoveel tijd meer om alle blogs te bekijken op dit moment. Ben druk op m'n werk, moest een minialbum op bestelling maken, en ben bezig met de voorbereidingen voor de verhuizing. Nu gaan eten en bloggen prima samen dus jouw blog maar even bezocht. Wat heb je weer megaveel gemaakt en allemaal even mooi. Ga Robert Long zo even opzetten, ben fan van hem.

Groetjes,
Joke.

Martha zei

Wat een schattig kaartje Dora!!

Julie Tucker-Wolek zei

bummer that it broke....but i loveeeeeeeeeeeeeeeeee that card!!!! gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

m@deliefjuh zei

he!
goh dat gebeurt bij mij heel vaak.. iets in je winkelmandje gooien.. en aan het einde van de rit ligt er altijd weer meer in.. vreemd (LOL)
je kaartje is heel leuk. helemaal niet jou! ( dat bedoel ik NIET negatief hoor) maar wel een hele leuke kaart!

groetjes!

Debs zei

Lovely card Dora beautifull colours, thanks for joining us at ics this week,
Debs

~amy~ zei

darling card dora...great colors!

Marga zei

Wat jammer van je pons! Maar je kaartje is in elk geval erg leuk geworden. En ik ben benieuwd wat er allemaal in je mandje viel :) Het komt me bekend voor!
Leuk dat je steeds muziek erop zet ook, die van Robert Long is erg mooi.
Oh en ik wil je nog even speciaal bedanken voor je lieve berichtjes die je altijd achterlaat op mijn blog. Heel lief van je :)
xx Marga

Ellen zei

Wat balen dat je pons kapot is maar je hebt het onaangename met het aangename verenigd lees ik.....
Je kaart is leuk!

Groetjes Ellen

Vicky zei

Cute card, thanks for joining us at ICS this week. :)

Ingrid zei

Balen dat je pons kapot is gevallen. Ik ben net als jij en wil dan ook meteen een nieuwe. Je kaartje is lief.

xoxo

yyam zei

Super adorable card Dora! :)

Smita zei

Cute card, Dora. :-) Love the pink..

I have something for you on my blog. Please visit
http://kreativityandme.blogspot.com/2009/11/lovely-blog-award.html

Hugs,
Smita.

Michele zei

That's a gorgeous card. I love the colors! Thanks for playing along at ICS!

Laurel zei

She is too darn cute!

Sandra1968 zei

Een leuke kaart en alvast veel plezier met je nieuwe aankopen ;-)

Dawn♥ zei

Oh Dora it's breathtaking. Love the color scheme! Thanks for joining us at ICS. :)
♥Dawn♥