dinsdag 3 november 2009

In de ban van naald en draad


Ja ik ben de hele tijd maar bezig met naald en draad, lekker rustig werkje is dat.
Ik ben nu ook weer met iets bezig, duurt nog wel even voor het klaar is, maar ik vind het zo leuk om te doen.
Deze kaart hierboven is voor Sweet Sketch Wednesday, ik heb alleen de sketch gebruikt die vond ik erg leuk, maar de kleuren die ze wilden iets minder. Mijn kantje zit iets scheef op de foto dat is nu weer recht;)
Ik heb vandaag niet heel erg veel op het programma, alles is eigenlijk al gedaan.
Mijn nummer is van Jewel een pracht nummer, vind ik.

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

RESPECT! wat een geduld!!! haha. maar hij is echt prachtig!

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwww!!!!! this is gorgeous!!!!! loveeeeeeeeeeeeeee the colors and the stitching!!! and i loveeeeeeeeeeeeeeeeee jewel! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

mulberry station zei

Dora. You have done it again. What a goregous card. I lvoe the soft color combo....and those flowers are beautiful! Great job!

Laurel zei

So pretty, love the soft pretty colors you always use.

Sheri Gilson zei

Beautiful card!! Love your take on the challenge!! Thanks for playing along with us at SSW!!

Sheri

Frida zei

Een super, super mooie kaart !!
Ik vind de kleuren prachtig en het stickwerk maakt het zo mooi.
En ik dacht dat ik erg was om het met de hand te doen maar jij doet wel heel kleine steekjes :):) Het ziet er wel heel goed uit !!

Martha zei

Ik sluit me bij Frida aan: een super, super mooie kaart Dora!!!!
Het stikwerk is prachtig :)

Angèle zei

Mooi weer Dora! Vind dit zelf ook heel leuk om te doen! Ook het kaartje het de vorige post is prachtig!

Liefs, Angèle

sweetbloominscraps zei

Dora, Very soft and elegant. Beautiful card! Thanks for sharing!

~amy~ zei

sooo pretty dora...love the colors...gorgeous!

Nicky zei

oh prachtig zoals je dat gedaan hebt.... chapeau!
enneh.... alweer een liedje dat ik mooi vind!
heb je kaartjes van afgelopen tijd wel gezien, maar kon geen comment plaatsen. maar ik denk dat je wel weet dat ik ze allemaal helemaal geweldig vind he? liefs, nicky

Arlana 11426 zei

Dora, You just make the prettiest cards ever. love the soft colors and such a fablous take on my sketch. Like you new picture of you too. Thanks for playing along @ SSW!!!

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Dora, ik hou wel van die softe kleuren en stitchwork!

Groetjes Ellen

Lenet zei

Wauw!!!!
PRACHTIG..

Jeannie zei

Gorgeous!
Thanks so much for joining us this week!

Peace and Luv,
Jeannie

Floortje zei

Wat heb je weer veel moois gemaakt Dora! Doe je dat stikken helemaal met de hand? Het is zo super netjes! Prik je dan eerst gaatjes ofzo, ik vind het ook altijd zo mooi op kaarten, maar mijn naaimachine is kapot en door tijdgebrek begin ik niet meer zo snel aan handmatig...maar nu misschien wel weer een keer.
X Floortje

nora zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.Pffffff wat een werk zeg.Groetjes Nora

Joke zei

Echt een geweldig mooi kaartje en ik heb respect voor al je stiksteekjes.

anja curvers zei

Ook al zo mooi zeg en wat knap hoor dat naaien ben daar niet zo'n ster in.

scrapdictive zei

Een werkelijk prachtige kaart.
Ik vind het zo leuk een met naald en draad bewerkte kaart.
Zelf heb ik ook wel eens een paar pogingen ondernomen, maar ik was niet zo tevreden over het resultaat.
Wat is jouw geheim?!

Toodles,
Jolanda xoxo

liszha zei

Ik wilde net zeggen, wat een mooie kleuren maar jij vind ze minder geloof ik. Ik vind het een heeeeeeeeeeeel gaaf kaartje.
Liefs Lisette

Unknown zei

Ook weer leuk. Ik ben dol op stipjes :D