dinsdag 17 november 2009

Zo heerlijk rustig


Echt waar, ik heb vandaag een enorm lekkere rustige dag voor de boeg. Er moet wel het één en ander gebeuren, maar wat niet wil of als ik er geen zin in heb dan doe ik dat lekker morgen. Gister heb ik een enorm leuke tijd gehad met de C groep en ik zal dat nog een keer doen, en dan gaan we even kijken welke groep ik ga doen op maandag. Of ik ga circuleren tussen de B en C groep totdat ik mijn diploma heb.
Gister heb ik de kaart voor Friday Sketchers afgemaakt, weer een erg zoete kaart, maar ach dat vind ik gewoon leuk, ik vind dat de kaart in het echt beter is dan op de foto.
Ook is mijn kaart voor GS van deze week af, en ben ik bezig met een andere kaart, daar ga ik zo mee verder, weer met naald en draad, ik vind het zo leuk.
Mijn liedje voor vandaag is geen onbekende ik vind het gewoon zo mooi...

Fijne dinsdag iedereen

18 opmerkingen:

Martha zei

Het is een hele lieve, mooie kaart geworden!!
Groetjes,
Martha

Lenet zei

wat weer een bjoetie!!
hij doet me op de een of andere manier denken aan dorothy van Ozz
dan wel de oude.

Heidie zei

Wat een lieve mooie kaart heb je gemaakt. En bedankt voor je felicitatie op mijn blog.

groetjes Heidie

Julie Tucker-Wolek zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh love love love the card and loveeeeeeeeeeeeeeeeeee john denver! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

perfect...flowers and butterflies!

Simone zei

Dat is echt lief, mooi gedaan!

Sandra zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Zo zoet, zo lief!
Groetjes,
Sandra

Floortje zei

Heerlijke dat zoete...ik vind 'm weer prachtig!
Groetjes, Floortje

dithny zei

Wat een romantische kaart. Ik vind hem heel mooi

Riet zei

Ohhh Dora,wat heb je de laatste tyd prachtige kaarten gemaakt.
Echt heel mooi.

Liefs Riet.

Daniëlle zei

Inderdaad een heerlijke zoete kaart, maar wel een hele mooie!

Unknown zei

Hoe lang moet je nog Dora voor je je diploma hebt? Je hebt waarschijnlijk wat achterstand opgelopen doordat je zo'n tijd ziek geweest bent.

Anoniem zei

hé,hé..eindelijk even bijlezen op je blog..soms is er gewoon zo weinig tijd voor.
Wat een super mooi kaarten heb je gemaakt!!hoe kan het ook anders..leuk dat je muziek op je berichtjes hebt gezet..

Angèle zei

Ook weer een prachtig exemplaar! Door 'm aan te klikken kon ik 't goed zien!

Liefs, Angèle

yyam zei

Pretty pretty card Dora!

scrapdictive zei

Goedemorgen Dora,

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Leuk ook hoe je met de Doily Lace punch in de weer bent geweest.

Volgens mij ben jij momenteel het enige blog, waar ik dagelijks nog even langs kom. Altijd leuk om even te kijken en te lezen.

Have a great day.

Toodles,
Jo xoxo

Ingrid zei

Wat een mooi kaartje, Dora. En de kaartjes in de vorige berichtjes zijn ook al zo mooi. Ik loop een beetje achter door drukte en andere dingen, maar zie al dat ik een hoop moois op je blog heb gemist.

xoxo

Annette Bowes zei

Absolutely gorgeous, just love the layout, layered flowers and butterflies. Take CareX:)