maandag 30 november 2009

Live Love Laugh



Dit is weer een lo met een verhaal erachter. Sommige kunnen de journaling misschien wat hard vinden, maar Andrea heeft de lo gezien en had geen slechte en negatieve commentaren. Om te beginnen Andrea en ik hebben totaal verschillende karakters, ik ben een optimist op en top, en als je iets kan doen dan moet je het doen. Je moet de kansen die krijgt aanpakken, het leven bij de strot grijpen. Andrea daarentegen kan erg blijven hangen in een diep dal. Nu heeft ze ook een berg ellende over haar heen gehad, maar je kan daar niet in blijven hangen. Ben je niet tevreden dan moet je iets doen, kijken hoe het anders kan. Ik heb makkelijk praten met zo'n karakter, ik weet het. We doen allemaal ons best om haar eruit te halen, te ondersteunen waar kan en ook te helpen. Maar als je dat probeert en niets is goed, wordt negatief uitgelegd dan is het moeilijk en wordt het steeds moeilijker.
Ik heb het niet over de dingen die een ieder overkomen waar je geen invloed op hebt. Maar over de zaken die je wel zelf in de hand hebt.
Deze foto van mijn zusje is gemaakt vorig jaar herfst, we hebben een fietstocht gehouden naar het strand, door de bossen en duinen, en zoals op deze foto zou ik haar graag vaker willen zien, tel je zegeningen meid!
En begrijp me niet verkeerd ik ben dol op mijn kleine grote zusje, echt waar.
Lach iets meer lieve zus van me, en ik heb vertrouwen in je en geloof dat er een dag komt dat jij de hele wereld aankunt, maar begin bij het begin. Ik hou van je!

20 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Haihai, je hebt weer een geweldige lay-out gemaakt. Wat leuk dat je scrapstijl hetzelfde als je 'kaartenmaakstijl' is. De journaling is gewoon heel lief bedoeld maar voor sommige mensen is het glas altijd halfvol en voor anderen halfleeg. Dat is een karaktereigenschap die denk ik maar moeilijk te veranderen is. Ook je kaart hieronder is weer helemaal super.

Lenet zei

Super Lootje dora!

scrapdictive zei

Je LO is weer heel erg mooi geworden.
Persoonlijk vind ik de journaling niet hard, maar gewoon zoals jij ziet dat het is.

Toodles,
Jolanda xoxo

dithny zei

lieve Dora,
Ik vind het een hele eerlijke oprechte LO, en als je een goede band met elkaar hebt dan is deze journaling heel positief bedoelt.

m@deliefjuh zei

ik vind je lo ook weer mooi. en inderdaad wat madebymaly zegt. je blijft een bepaaalde style houden :)

~amy~ zei

what a fabulous layout Dora!

Laurel zei

Gorgeous layout!

Nicky zei

erg mooie lo! jouw journals zijn altijd zo persoonlijk dat ze net even dat extra cachet geven aan je werk. het maakt het nog meer bijzonder om het te mogen bekijken!

ScrapEnjoy zei

Meis je lootje is weer helemaal "DORA" prachtig, ik kan jou stijl zo waarderen, prachtig zelfs...enne je Journal betreft.....zussen kunnen dat wel hebben ..toch?

lieve groet Lilian

Unknown zei

Mooie layout...straalt iets van rust uit. Vind je journaling eigenlijk juist een heel lieve bemoediging en een fijne wens die je hierin uitspreekt.
xx Monica

Martha zei

Ik vind de LO weer prachtig!! En de journaling ook niet te hard, maar lief bedoeld.
Groetjes,
Martha

liszha zei

Wat een super, super mooie LO! En weer zo'n verhaal. Wat fijn dat jij zo optimistisch kan zijn en er bent voor je zus.

Sandra zei

Een heel mooie lo met een een leuke foto van een lachende spontane zus. De journaling is niet hard maar oprecht goed bedoeld!

Floortje zei

Prachtige layout weer Dora! Ook ik vind de journaling niet hard, het komt op mij juist over als "een hart onder de riem steken" naar je zus toe.
X Floortje

yyam zei

Gorgeous layout Dora! And your sister looks so happy in the photo! I love your optimistic outlook on life! :)

Have a wonderful week ahead!

Julie Tucker-Wolek zei

this is soooooooooooooooooooooooo precious dora!!! LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE that photo, the colors...and the little birds! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

ik zal het hier ook schrijven
wat een prachtige super lo
zeg helemaal toppie

groetjes carla

Unknown zei

hoi meis ik zal hier ook even schrijven ik vind een hele prachtige super mooie lo.
helemaal toppie

groetjes carla

Anneke Wijers zei

Wat een mooie LO (weer eens wat anders dan een kaart, hihihi) en met het verhaal is niets mis hoor. Zeker als de persoon in kwestie het ook prima vindt, lijkt mij.

Unknown zei

Wat kun jij je gevoelens toch prachtig verwoorden, dat is echt een talent. En je LO zelf is ook schitterend.