zaterdag 28 november 2009

Nu moeten we gaan kiezen



Heb ik al deze maanden elke dag een kaart en soms meer dan één gemaakt, nu wil ik ook weer aan de lay outs. Ik ben er nu wel uit waarom ik een tijd geen lay outs gemaakt heb. Ik maak vrij emotionele lay outs, de verhalen komen naar boven tijdens het maken ervan. En ik denk dat je op een gegeven moment dat even niet meer kan. Het kost veel energie. Deze foto is van mijn neefje Roy, een schat van jongen, ik ben dol op hem. Deze foto is gemaakt de dag voordat zijn vader overleed, wij, opa, Andrea en ik hebben hem toen meegenomen naar het strand een pannekoek gegeten geprobeerd hem even weg te nemen van het verdriet. En hij heeft plezier gehad op het strand, en dit is meer een lucky shot, geen ik moet op de foto dus ik doe dit. Hij grinnikte in zichzelf en ik weet nog steeds niet waarom, toen ik net was begonnen met scrappen was dit mijn eerste foto waar ik mee werkte, maar ik ben zo verandert qua stijl en ben verliefd op deze foto, dus ik heb de foto nog een keer gebruikt. En er zit nu ook journaling bij en dat zat er bij de ander niet. En hoe vinden jullie die enorm lieve vogeltjes pons, ik ben nu al verliefd;)
Ik heb er ook weer een foto van de journaling bij gedaan..ik zou Roy zoveel willen zeggen en wijze raad willen geven. Maar vooral dat hij ondanks alle verdriet en ook het gemis blijft genieten van de mooie dingen die het leven te bieden heeft.
Maar nu ik zo bezig ben met de lay outs mis ik wel een flinke hoeveelheid sketches, ik ga vanaf nu sketches maken waarvan ik denk, die vind ik leuk, en dit combineren met een mooi lo, gewoon lekker bezig zijn.
Een hele mooie zaterdag gewenst!

19 opmerkingen:

loes de groot zei

heel heel errug mooi!

~amy~ zei

check you out...scrapper queen:) Lovely layout!

Manon zei

Prachtig! en een mooi moment om te scrappen.

ScrapEnjoy zei

Wat ben je toch een heerlijk gevoelig mens......moest het even zeggen.
Je lootje is SUPER geweldig, verder heb ik er niets aan toe te voegen.

lieve groet Lilian

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS Dora!!!! Loveeeeeeeeeeeeeeee the colors and that story is very touching! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Another beautiful layout! Love that photo also!

Lenet zei

Prachtige LO Super gewoon..

natacha zei

wauw je layouts zijn wel heel erg mooi zeg dit gaat je ook goed
ook heb je een heel mooi handschrift
groetjes natacha

Unknown zei

Leuk dat je weer zoveel inspiratie hebt voor LO's. Ook deze is weer ontzettend mooi!

Martha zei

Prachtig Dora, echt helemaal geweldig, kippevel moment!!
Groetjes,
Martha

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Dora.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

liszha zei

Nou, dat is wel ff emotioneel zeg. Dat zo'n jongen zo vroeg zijn vader al moet missen.
Lief ben je voor hem hoor!
Je LO is super. Ik heb dat papier (journalling) ook. Zat op een blok met andere papieren.
Liefs Lis.

scrapdictive zei

Ik vind het werkelijk een prachtige LO geworden. Stoer, maar toch ook weer niet.

Je moet jezelf geen dwang opleggen met wat je zult gaan scrappen, hoor. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. De ene keer een kaartje, de andere keer een LO'tje en soms misschien wel allebei.

Fijne zondag.

Toodles,
Jolanda xoxo

Alexandra zei

Vond dat je altijd al mooie layouts maakte, ben blij dat je het weer een beetje oppakt.
Deze is ook weer heel mooi. En met die journling erbij maakt het weer heel speciaal.

m@deliefjuh zei

hele mooie.. nee zelfs prachtige layout. mijn veel gevoel erin: prachtig!

Sandra1968 zei

Een schitterende LO (en een mooie gevoelige journaling).

Floortje zei

Weer een prachtige layout, het is mooi om zoveel gevoel in een layout te leggen.
X Floortje

Anoniem zei

yay! 2 layouts.. you're on a roll.

You never cease to amaze me.


Bree

Sandra zei

Zo'n mooie en ontroerende lo zie je zelden. Jij kan echt je gevoel in je werk leggen. Ik vind je een natuurtalent!