vrijdag 6 november 2009

Een echte uitdaging!


Want de sketch van Get Sketchy deze week is er weer eentje om je borst nat te maken.
Maar het hoeft niet moeilijk. Voor de één is dit een groot probleem voor de ander geen enkel.
Nou ik heb wel even gestoeid hiermee, maar ik kwam maandag met dit idee, en kon pas donderdagminddag een foto maken. Maandag alles gaan snijden en gaatjes maken voor het naaien, een hele klus maar ben zeer tevreden met het resultaat. Ik wilde natuulijk ook andere kaarten maken dus gewoon elke dag een stukje van deze gedaan.
Ik ben ook helemaal weg van dit papier, mooie kleur en je kan er zoveel mee.
De sketch van deze week staat hierboven, laat je niet gek maken, maar kijk wat je ermee kan. Kijk eens op onze site dan zie je heel war voorbeelden.
De sponsor is Glue Arts en ze hebben spullen die een scrapper echt heel goed kan gebruiken. Hieronder mijn uitwerking van de sketch.De tags kunnen er gewoon weer uit en er kan weer iets op geschreven worden aan de achterkant.

En met zeer veel dank aan Marianne van Made by Maly De pons waar ik het afgelopen week over had, die kapot was gevallen, was mijn takjes pons...nou daar kan ik niet zonder, maar dat wisten jullie al. En Marianne zorgde ervoor dat ik mijn kaart niet takjesloos in hoefde te leveren;) Ook de stempel is uit haar winkel, een stempelset met allemaal vogels, zo mooi!
Nou ik ben heel benieuwd wat jullie met de sketch gaan doen......

18 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een mooie uitwerking van de sketch je kaart is in een woord geweldig! Echt super mooi.

Groetjes Wendy

yyam zei

This is breathtaking Dora! What a gorgeous take on the sketch! I love the sweet colors and the lovely lace!!!!:)

Have a wonderful weekend!

liszha zei

Wat is die toch prachtig. Hij heeft me zelfs een beetje geïnspireerd voor de kaart van volgende week waar ik hopeloos mee vastzit maar of dat wat wordt dat zie je vanzelf wel. Voorlopig is het alleen een idee in mijn hoofd.
Liefs Lisette

Lenet zei

oooo hoe kun je die pons nou laten vallen!!!! gelukkig had je weer snel een nieuwe.
Prachtige kaart en pff wat weer een sketch zeg dat heb je lekker gedaan..:)

Angèle zei

Geweldig Dora! En ook van je pons!
Veel scrapplezier dit weekend, groetjes, Angèle

Martha zei

Wow, ik val helemaal stil!! Wat een prachtige kaart, super :)
Groetjes,
Martha

Julie Tucker-Wolek zei

this is amazing dora!!! loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee the colors and those tags! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Prachtige uitwerking van die (best lastige) sketch!

~amy~ zei

love, love, love your card Dora!!

Sandra1968 zei

Wauw, deze is helemaal super! Schitterende kaart!

Laurel zei

You know I love all that scrumptious pink!

Alexandra zei

Je hebt weer een stel mooie kaarten gemaakt. Gefeliciteerd met het winnen van de bonuskaart, leuk hoor. Balen dat je zus nu wat ziek is, hopelijk pak je het niet terug op. Zo te lezen gaan de zwemlessen ook goed, fijn hoor.
Wat een uitdagende sketch dit keer, leuk.

scrapdictive zei

Je hebt weer een werkelijk prachtige kaart gemaakt. Als ik anders zou zeggen, zou ik zwaar liegen.

Hoewel ik niet stond te springen om het nodige rekenwerk dat met de sketch gepaard ging, had ik toch heel wat minder moeite met de uitwerking als bij enigszins vergelijkbare 4-vaks-sketches (is dit nog wel te volgen?). Dat vind ik echt van die ondingen.
Deze keer ging het wel lekker makkelijk, maarre... jouw uitwerking is echt vele malen mooier.

Takjes pons heb ik overigens ook in bestelling (maar dan van MG, ik wist toen nog niet dat andere merken ze ook hadden).

Toodles,
Jolanda

Nicky zei

heel goed gemaakt, echt ubermooi! vind het een plaatje waar je naar blijft kijken!

natacha zei

heel mooi kaartje
heel leuk in die roze tinten
leuk sketch ook
groetjes natacha

Unknown zei

Dat is inderdaad een uitdagende sketch. Maar jou is het weer prima gelukt om de uitdaging tot een geweldig einde te brengen.

Liz Weber zei

Hiya Dora, so nice to be back visiting you! Just LOVE this card and I am trying to make my own with the sketch.

I have loved checking out your gorgeous work here again!

Floortje zei

Ik had je kaart ook al op het Get Sketchy Blog gezien en vind 'm zoooooo mooi!
X Floortje