zondag 29 november 2009

Vandaag een kaart


Gister ben ik wel begonnen met een lo, maar ik liep even vast, wat ik dan even doe is gewoon wegleggen en dan later weer een frisse start.
En nu heb ik allemaal ideeën dus ik ga er zo lekker mee aan de slag.
Maar gister na het zwemmen even aan de slag geweest met de sketch van
Dutch Card Lovers, wat een leuke sketch, en ik had ook een idee.
Verder heb ik vandaag echt zo enorm weinig te vertellen, alleen dat mijn neefje de lo gezien heeft en mijn verhaal dat ik erbij heb geschreven en hij was ontroerd, hij heeft PDD-NOS en voelt zich soms zo alleen en het gevoel van ik ben niets waard, dus mijn woorden dat ik gek op hem ben, jullie begrijpen het wel.
En dat is ook zo, hij heeft zijn buien, maar ik kan er zo naar uitkijken om met hem te praten, te lachen en ow zo lekker knuffelen. Hij ziet de wereld anders dan dat wij die zien, en de enige manier om te begrijpen wat hij bedoelt en hoe hij het ziet is heel goed naar hem luisteren en kijken, weten wat er in hem om gaat. Dat kost soms tijd, maar ik kan je zeggen dat die tijd het meer dan waard is.
Ik ga jullie allemaal een hele fijne zondag wensen en ga maar lekker aan de scrap daar is het echt het weer voor.

23 opmerkingen:

yyam zei

Love the vintagey feel of the card...great details...love the birds and the border strips! Have a great Sunday Dora! :)

Sandra zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt!!!

Wendy Schoonhoven zei

Prachtige kaart weer Dora, erg mooi. En wat lief dat verhaal over je neef, wat heerlijk dat je die band met hem hebt en veel tijd met hem door kan brengen. Groetjes, Wendy.

Floortje zei

Wat een schatje! Iedere keer denk ik, ik moet toch ook eens iets in vintage stijl maken, maar het komt er niet van gek he. Gelukkig kan ik van die van jou genieten.
X Floortje

Stampidoe@gmail.com zei

wat een geweldige mooie vintage kaart super

miriam zei

wauw wat een mooie kaart heb je van de sketch gemaakt.
bedankt voor het meedoen

groetjes miriam

~amy~ zei

gorgeous work...really love this one Dora!!!

Laurel zei

So pretty, love the birds and the punched border.

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS card and glad your cousin liked the LO :):):):):):):):):):):):):):):):)

natacha zei

schitterend kaartje
die bloem vind ik wel heel leuk zo in die laagjes
groetjes natacha

loes de groot zei

wow
zo mooi!
en die duif...............

cve zei

so beauty!

* Daniëlle * zei

Mooi kaartje!
En wat fijn dat je je zo kunt 'verliezen' in deze hobby he?

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking van de schets Dora! Mooie details! En mocht je je vervelen dan maak je er toch gewoon nog één, en nog één........ De schets is multifunctioneel ;-)
Bedankt voor het meedoen met DCL!
Groetjes Ellen

Unknown zei

Prachtige kaart en die vogelpons past echt helemaal bij de kaarten die jij maakt.

scrapdictive zei

Wederom een prachtige kaart.
Zo te horen heb jij een heel goede band met je neefje.

Nicky zei

je bent een heel mooi mens dora! dat spreekt uit je teksten, maar ook uit de mooie dingen die je maakt. deze kaart is ook weel heel bijzonder!

liszha zei

OMG! Wat een pracht van een kaart. Dat wordt weer minimaal een top 3!
Fijn dat je je neefje zo'n goed gedaan hebt.

Sandra zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! En die vogeltjespons is zoooo leuk!!!

anja curvers zei

Prachtig kaartje Dora heel erg mooi weer en bedankt voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh Dora, wat heb jij er een prachtige kaart van gemaakt.:))Ik ben helmaal verliefd op je kaart. Geweldig!

Groetjes Rosalien

Marianne zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt met onze sketch, Dora.
Bedankt voor het meedoen bij DCL!

Inge zei

Hoi Dora, wat een mooie kaart! Het Eline papier is ook 1 van mijn favorieten:) Groetjes, Inge