zaterdag 14 november 2009

Een echte scrapdag


Zo voelt het als ik nu naar buiten kijk, het is donker...regen en wind.
Toch moet ik vanavond even mijn fiets op richting zwembad, ik moet zo dan ook even mijn regenpak opsnorren...en ben echt toe aan een nieuwe ook.
Maar tot die tijd ga ik lekker aan de scrap.
Gister heb ik deze kaart voor Mojo Monday afgemaakt, weer met een één kleur, deze keer het roze pakket gepakt. Ik hoop dat ze nog meer kleurblokken gaan maken want ik vind deze erg mooi.Ik ben nog steeds in de ban van naald en draad, zo lekker rustig om te doen. Dan pak ik een sketch, denk wat ik ermee wil gaan doen, en snij alles op maat en prik de gaatjes. Dan verplaats ik van de keuken naar de bank en ben heerlijk zoet.
Want ik ben nogal een sportfanaat en dan is het zo lekker om schaatsen, voetbal of wat dan ook te kijken en ondertussen met scrappen bezig te zijn. En voor ik het vergeet ik ga naar de intocht van Sinterklaas kijken, dat doe ik altijd en nu ook, en dat blijf ik ook doen. Ik vind dat zo enorm leuk om te zien, eens kijken wat er deze keer weet misgaat.
Veel liefs Dora

Ow voor ik het vergeet ik heb wat awards gekregen, en nog niet geplaatst, ik had ze net gekregen en wilde graag nog een paar nieuwe antwoorden bedenken, ik ben ze dus niet vergeten....ze komen nog.

13 opmerkingen:

~amy~ zei

ahhh...lovely work dora!

Laurel zei

So very, very pretty!

Angèle zei

Je hebt het goed voor elkaar Dora! Al dat moois heb ik gemist vandaag.
Heb ook gescrapt maar niet met zo'n mooi papier! Nee, met behangpapier, effen wit;)

Ellen zei

Mooi, mooi Dora, prachtige kleurtjes!

Groetjes Ellen

Julie Tucker-Wolek zei

this is gorgeous!!!!!!!!! loveeeeeeeeeeeeeeee the pink! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

liszha zei

Gave kaart! Zo mooi van kleur en compositie is prachtig!

Nicky zei

wat een hoog wow gehalte heeft deze kaart. it'stunningly lovely!!

scrapdictive zei

Deze is ook weer heel erg leuk. Lekker zoet ook.

Toodles,
Jolanda xoxo

Unknown zei

Die pakketten passen inderdaad heel goed bij jouw stijl. Leuk hoor dat je ze gevonden hebt.

Smita zei

Love the flowers, the lace and the pretty colors!!

Hugs,
Smita

Alexandra zei

Toch wel handig die papierblokken, je heb er weer mooie kaarten mee gemaakt.

Martha zei

Prachtige kaart Dora, erg leuk met de tag!!

Sandra1968 zei

Een echte "beauty"! Ook erg leuk met het kant.