vrijdag 23 april 2010

Inklapbare 3D kaart




En eigenlijk is het heel makkelijk te maken, je moet het even uitvogelen, maar dan denk je...had ik dat nou niet zelf kunnen verzinnen:)
Gemaakt met restjes, grappig dat de kleuren groen exact hetzelfde waren, terwijl het van verschillende merken is. Het plateau is 4 cm hoog, en je kan het dus gewoon naar beneden vouwen en dan kan dit in een envelop. Erg leuk om te doen.



En dan heb ik wederom een award ontvangen. En wel van drie dames.
Lenet
Esterina
Natacha
Meiden enorm bedankt, heel erg leuk om deze te mogen ontvangen van jullie.
Ik wil deze graag doorgeven aan twee personen
Julie omdat ze een prachtmens is!
Yvonne Omdat ik het zo enorm leuk vind dat je over de hele wereld contacten maakt door het bloggen, en Yvonne maakt me vrolijk met haar werk, en haar leuke berichten op mijn blog!

Ik wens iedereen vast een heel fijn weekend!
Liefs Dora

17 opmerkingen:

Angèle zei

Wow Dora! GEWELDIG!
Fijne vrijdag, Angèle

Sandra1968 zei

Wauw, wat een gave kaart!
En de kleuren passen inderdaad heel goed bij elkaar.
En gefeliciteerd met je award.
Groetjes, Sandra

Marian zei

wow...dát ziet er prachtig uit..en meis..wat ben je toch altijd druk bezig..Ik vind het al knap van mezelf als ik één keertje per week iets maak,maar jij bent gewoon niet te stoppen,haha..Heerlijk dat we hier zo mee kunnen genieten.Ga vooral zo door..

fijn weekend alvast..
groetjes,Marian

Boukje zei

Wat heb je alweer veel moois gemaakt!
Je uitschuifkaart is ook erg mooi met al dat groen, past inderdaad precies!
Groetjes Boukje.

Sandra zei

Wat een schitterend kaartje is er weer uit je handen gekomen. Mooi ook weer al die kleine details!

Groetjes,
Sandra

Creagea zei

Wauw wat weer supermooi..prachtig

Liefs Gea

m@deliefjuh zei

wat een super lief en mooi kaartje/ vind je kleuren combi ook zo mooi!

Alexandra zei

Een kunstwerk van een kaart, zo prachtig weer.

~amy~ zei

sooo pretty dora...have a super weekend!

Laurel zei

Very pretty Dora.

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooooo GORGEOUS Dora!! I loveeeeeeeeeee the colors, the butterflies and the lace!!!! Sooooooooooo BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

loes de groot zei

ik vind dit echt een super kaartje!!!

Inge zei

Het ziet er echt weer heel mooi uit Dora! Mooie kleur groen ook:) Goed weekend, Inge

yyam zei

A gorgeous creation! So many lovely details Dora!

Thanks for the award! I look forward to stopping by here every day for some Dora-inspiration! You're so talented! :)

Have a fun-filled and happy weekend! :)

Lenet zei

Super kaart weer Dora!!!

fridel zei

wat een mooi dingen alle maal
kom vaak kijken en volger
groetjes fridel

scrapdictive zei

Met écht bloggen loop ik even achter. Zodoende heb ik deze beauty gemist.