donderdag 28 juli 2011

Zo leuk om te doen


Je eigen achtergrond maken, ik heb dit idee van Yvonne
Yvonne thanks for this amazing tutorial!
Klik op haar naam en dan kom je direct bij de uitleg. Zo leuk, ik heb crepepapier gebruikt, gewoon wit en dat heb ik van te voren in een verfbadje gelegd.
Dus gewoon even een kaart tussendoor.
En er is wel meer af, maar dat kan ik nog niet laten zien.
Dit weekend ben ik namelijk met een grote groep scrapvriendinnen te vinden bij Nicky in Groesbeek, we vieren haar verjaardag en gaan croppen. Er zullen al aardig wat mensen komen op zaterdag die blijven ook allemaal slapen, wat een feest zal dat worden.
En dan de hele zondag aan de scrap, nou ja ik ben meer van het beppen hoor, scrappen met andere om mij heen, tja ik kan dat gewoon niet goed.
Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend.

23 opmerkingen:

Sanne zei

Wat een schatje! Prachtig gedaan! Leuke tutorial! Bedankt voor de tip!

Liefs Sanne

Jetty zei

owwwwwww wat prachtig.

Noriko zei

Hoi Dora,

Wat een PRACHTIGE kaart.
Super mooi ondergrond.
Mooi van kleur.
Je bent niet de enige hoor ik kan het ook moeilijk en kan me dan niet goed concentreren.
Maar de gezelligheid is ook waard en dan maar wat minder creatief voor een dagje toch!!

Lieve groetjes en veel plezier.

Noriko van www.norikoskaartenblogspot.com

Laurel zei

So pretty Dora!

Inge zei

Dit ziet er echt prachtig uit! Goed weekend :-)

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Meid wat een prachtig mooi kaartje heb je gemaakt.
Echt super mooi geworden.
Ik wens je een heel gezellig superweekend.
Heel veel plezier,en gezelligheid.


Gr Leny Hempen

Unknown zei

gaaaf en ook nog een super achtergrond bedankt voor de tip!

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart Dora en ik ga eens kijken bij de tutorial. Het past in ieder geval goed bj jouw romantische stijl.

Anita zei

Heel speciaal kaartje, ziet er super uit.

Gr. Anita

Julie Tucker-Wolek zei

Loving that technique you used from Yvonne!! This is GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):)

Maia zei

Wat een leuk idee zeg! Je kaart met crepepapier is echt prachtig gelukt Dora! Ik heb geen glimmerglam maar je kunt het ook doen met wat je hebt dus of heb jij wel glimmerglam erbij gebruikt?
Mooi plaatje ook!
Echt een schitterend geheel!
Veel plezier in het weekend bij Nicky geniet maar lekker van het beppen, dan maar minder scrappen toch?
Lieve groetjes Maia

Lynnda zei

I'm Swoon Dora... Simply gorgeous.... hugs...xoxo

Ylona zei

Prachtige kaart weer Dora!
Veel plezier bij Nicky dit weekend!

xoxo,
Ylona

yyam zei

Trust you to that technique to the next level! You've certainly made it your own! Another swoon-worthy creation my friend! :)

Lenet zei

Klinkt allemaalweer gezellig , veel plezier en je kaar ziet er weer geweldig uit!!!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart dora
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Danielle zei

gave techniek! je kaart is mooi, romantisch en heel lief. enne... VEEL PLEZIER dit weekend!
groetjes danielle

Kim zei

Wat een prachtige kaart weer. Ik ga ook zeker even bij Yvonne kijken. JIj heel veel plezier dit weekend.

Groetjes van Kim

Alexandra zei

Leuke kaart, grappig effect zo met dat crepepapier.
Ik zie je morgen, heb er heel veel zin in.

Angèle zei

Wow Dora de achtergrond is gaaf zeg! Net als jouw creatie! Veel plezier dit weekend.

Groetjes, Angèle

TesaB zei

What an amazing and beautiful piece of art! The colors are fantastic!!!!

Willeke zei

Om weer verliefd op te worden Dora! Super!

BOXERGEK zei

Het is een prachtige kaart, bedankt voor de link, lijkt mij erg leuk om eens te doen.