maandag 1 augustus 2011

Wat was dat enorm leuk, en er is iets leuks op komst



Wat heb ik genoten afgelopen weekend, het al enorm leuk om iedereen te zien.
Altijd pret, pijn in je kaken van het lachen, de bbq was top en ook gedanst.
Laat naar bed en zondag er weer vroeg uit, toen kwamen er nog meer meiden en lekker aan de scrap. Ook Nicky verrast met een Big Shot voor haar verjaadag, we konden allemaal wel een klein cadeau geven, maar al het geld bij elkaar doen leverde een Big Shot op, en zo blij dat ze er mee is, het is haar zo gegunt, veel plezier ermee.
We hebben onderling een rakje gedaan we zouden allemaal een luciferdoosje pimpen, er allemaal klein spul in doen en dat dan gewoon gaan ruilen. het doosje hierboven heb ik gemaakt daarvoor. Het kreukel lint komt uit het winkeltje van Lenet.
En de kaart hieronder heb ik gemaakt iedereen kon er wat inzetten en ook dat ging naar Nicky.
Kortom een super weekend, en vandaag even bijtanken. Misschien morgen ook nog wel, maar ik kom eerdaags weer voorbij bloggen.

En ja dan het volgende er is wat leuks op komst, ik mag er nog helemaal niets over zeggen, ik laat jullie alleen het volgende zien....de rest volgt vanzelf...iemand een idee???

23 opmerkingen:

Laurel zei

Beautiful project!

... wonder what your news could be???

Linda zei

Nou, Dat klinkt heel gezellig Dora! Heerlijk toch zo'n weekend! Je doosje en kaartje zien er super uit zeg. Echt weer heel mooi gemaakt. Ben benieuwd naar het 'leuks' dat eraan komt! Je maakt ons wel nieuwsgierig zeg! Fijne dag nog. Groetjes, Linda.

Yvon zei

Wat een super leuk idee om met vriendinnen een klein doosje te versieren en dan te ruilen. Altijd weer een verrassing wat je dan weer gaat krijgen.
mmm, je maakt me wel nieuwgierig naar het leuks wat er op komst is...vakantie misschien?!
Groetjes Yvon

Lenie Hempen zei

Ho Dora

Wat heerlijk dat je zo genoten heb.
Je doosje en je kaart zijn weer prachtig mooi.
Wat is nou het leuke dat komt.
Maak me gek zou ik zeggen.


Gr Leny Hempen

Ellen zei

Prachtig project Dora, jouw inspiratie is volgens mij eindeloos.
Groetjes Ellen

TesaB zei

Ohhhh, fantastic project, Dora! It's amazingly beautiful!!! And wohooo for fun news!!!

Unknown zei

Heel mooi doosje geworden Dora en een gave kaart.....ja en het nieuws???

Noriko zei

Hoi Dora,

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met de meiden.
Leuk hoor!!
Je doosje en kaart zien er weer supertjes uit.
Mooi van kleur en leuke Dora details.
Tja ben benieuwd, maar een idee uhhhhhhhhh nou nee!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenet zei

ooo wat een leuk doosje heb je gemaakt, en die kaart is ook al zo prachtig..je maakt me wel nieuwschierig met het leuke hoor!!

Lynnda zei

Super GORGEOUS... love this...hugs...xoxo

Audrey Pettit zei

Really beautiful projects, Dora! Love your soft, vintage style!

dstandard zei

OW so beautiful! What a fabulous project!

Julie Tucker-Wolek zei

Love love love love these Dora! You always inspire me!! Just GORGEOUS! :):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt zeg! En wat gezellig dat jullie de verjaardag van Nicky alvast samen (en goed!) gevierd hebben. Geweldig dat er op deze manier vriendschappen ontstaan vind je ook niet?
Ben benieuwd naar je spannende bericht... Hou je in de gaten. ;-)

Anita zei

Hi Dora
Net terug van wat daagjes Brabant. Naar mijn moeder geweest die 86 jaar werd.
Moest wel weer even hier komen kijken en vind dus je luiferdoosje vet schattig en de kaart zóóóoo lief.
Wat maak je ons (mij) nieuwsgierig....

Gr. Anita

Maja Rijkers zei

Mooie dingen heb je gemaakt voor Nicky, helemaal in haar stijl! Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad.

yyam zei

*Sigh* There's no limit to the beautiful projects here. You just make the most gorgeous creations Dora! :)

scrapdictive zei

Leuke bewerking van het doosje, Door.
'k Ben reuze benieuwd wat voor nieuws je in petto hebt.

Ylona zei

Prachtig werkje weer Dora!
Ben benieuwd wat je nieuws zal zijn...

xoxo,
Ylona

Nicky zei

ik heb het live aanschouwd en zelfs de kaart is van mij!! jippie!!! de bigshot als kado is geweldig! en wat was t gezellig he? doen we nog s over. maar dat nieuws he.... ik ben nieuwsgierig!!!

Joke zei

Wat een goed idee om al het geld bij elkaar te doen en zo een fantastisch cadeau te kunnen geven. je doosje is weer een echt "Dora kunststukje" geworden en je maakt me erg nieuwsgierig naar HET nieuws.

Groetjes,
Joke.

Alexandra zei

Vond het zondag ook supergezellig. Heb dan ook enorm genoten. Nu even rustig de kaart bekeken die je voor Nicky gemaakt heb, dat lukte zondag niet, hihi.
Net als het luciferdoosje is het superprachtig.

Mariëlle zei

Het was zeker enorm gezellig! Jammer dat ik niet langer kon blijven, maar we doen het vast nog wel een keertje over ;)
Je hebt weer kunstwerkjes ervan gemaakt meis!

Liefs,
Mariëlle