vrijdag 12 augustus 2011

Wishing you a day that sparkles








Afgelopen week was een scrapvriendin jarig. En ik wilde daar even meer tijd in steken, tuurlijk te laat begonnen, en dus is de kaart ook niet op tijd binnen. Ook met medewerking van de TNT. Maar hij is gearriveerd, het is een kaart/boekje geworden, met allemaal plaatjes en wensen.
Het blijft zo leuk om deze te maken, als kaart of als album.
Voor mij tijd om zo weer aan de scraptafel te gaan zitten en daar ook te blijven.
Liefs Dora

35 opmerkingen:

Noriko zei

Enig Dora!!
Mooi bewerkt.
Mooie teksten en lief van kleur en materiaal.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogpsot.com

TesaB zei

Dora!!! This is AMAZING!!! Soooo beautiful, soooo deatiled and absolutly stunning!

Marlies zei

Wat een werk zit hier in! Het is een heel lief cadeau waar je scrapvriendin vast heel blij mee is!
Groetjes, Marlies

Unknown zei

This is absolutely STUNNING Dora. Thank you for the inspiration today!!!

Unknown zei

super gaaf met mooie afbeeldingen en details.

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart dora
echt geweldig
liefs chantal & sygrid

Michelle zei

Lieve Dora,
Bedankt dat ik deze mooie kaart van je mocht ontvangen. Ik vind het echt helemaal geweldig (dat wist je al) en hij staat mooi te pronken op de kast zodat al mijn visite hem ook kan zien.
Je bent een schat.
XXX Michelle

Yvon zei

Je hebt er een hoop werk ingestoken zeg. Lijkt me echt leuk om dit op de deurmat te ontvangen, je vriendin zal wel erg blij zijn ;)
Groetjes Yvon

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Sanne zei

Wat een leuk project is dit zeg! Heel mooi gedaan!

Liefs Sanne

Linda zei

Heel gaaf Dora! Supermooi en prachtige teksten. Wat een werk is dit geweest zeg! Fijn weekend. Gr. Linda.

Marga zei

Zooooo die is mooi zeg!! Wat een werk! Michelle boft maar weer :)

Julie Tucker-Wolek zei

This is sooooooooooooo GORGEOUS Dora! I loveeeeeeeeee the vintage images and loveeeeee all the tags! :):):):):):):):):):):):)

Kirsty Vittetoe zei

OH wow wow wow, this just blew me away, what a beautiful project!!!! Love it!!!!

Alexandra zei

Dat noem ik ook geen kaart meer hoor. Dat is een heel boekwerk. Ziet er allemaal weer geweldig uit.

~amy~ zei

Sooo pretty Dora!!

Ellen zei

Jeetje wat een prachtig project zeg! Die vriendin van jou die boft maar..

Groetjes Ellen

Boukje zei

Wat een werk, maar prachtig! Zo mooi al die labels!
Groetjes Boukje.

Linda! zei

Hoi Dora! Ziet er superleuk uit, die zou ik ook wel willen krijgen! Ik zag je reactie op het bericht van Yvon, ook dat je weleens bij de Scrapheap komt! Ik woon daar ook in de buurt en kom er ook regelmatig... Vind t leuk je te volgen, je maakt prachtige dingen!

Kim zei

Jeempie wat een werk, maar oh zo mooi!

Groetjes van Kim

Willy zei

Echt fantastisch!!

Groetjes, Willy.

Heidie zei

Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

Lynnda zei

OMG Dora... these are just WOW... you are amazing... BEAUTIFUL.... very inspiring too... hugs...xoxo

Cynthia Lloréns zei

Dora!!! This is AMAZING!!!
So beautiful, and absolutly stunning!
I´m in love with that.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges
Cynthia

Anja zei

Wow wat is dit weer leuk zeg.En wat een werk.
En zit je nog aan de scraptafel?

Groetjes fijne zondag Anja

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Dora,zo lieve plaatjes.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

jolande zei

Whow, dit is prachtig Dora...geweldig wat een talent heb je!!!
Groetjes Jolande

dithny zei

wat een byzonder mooi project is dit geworden. Dat is vast een heel speciaal persoontje voor jou.

Sylvia van der Kolk zei

Wat mooi emaakt.
Ik denk dat de ontvanger er vast he blij mee was.

Groetjes sylvia

Anita zei

Wow Dora wat een schitterend boekje heb je gemaakt. Wat zal je vriendin daar blij mee zijn.
Blijf me verbazen ovr je werk.
Ben weer in NL hoor, ook in de regen. Wel genoten in Noorwegen.
Binnenkort nog onze zomervakantie.....

Gr. Anita

Andrea zei

Hey Dora,

Je bent inderdaad erg lang er mee bezig geweest, maar deze had je nog niet helemaal aan mij laten zien. Ik vind het echt een pracht geworden.

Groetjes Andrea

Lenet zei

o wuaw ..deze had ik ook nog niet gezien..hoe kan dat nou..geweldig boekje weer alleen zoals jij dat kan.

Gwendolyn zei

Niet normaal meer! Dit is toch geen kaart???? Dit is een kunstwerk! Een miniboekje is het gewoon! Michelle is een bofkont!

Liefs Gwendolyn

Sandra1968 zei

Geweldig mooi!

* Daniëlle * zei

Ik kan maar één ding zeggen: wow!