vrijdag 19 augustus 2011

Engelenboekje






Ik heb wederom een projectje gemaakt voor de Scrapheap, dit keer een boekje van karton, ik zag dit staan bij mijn dinnetje Ilonka en dacht jep helemaal super dat ga ik ook doen. Ik heb het karton wit geverfd en de randen goed donkerbruin gemaakt, en zoals je ziet allemaal plaatjes van engeltjes erin.
Heel erg leuk om te maken, en ga er zeker nog wel eentje maken.
En ja het was al bekend natuurlijk, maar nu staat het ook echt op het blog LESSology
Alle dtleden worden voorgesteld en laten een paar projecten zien van het ge-alterde werk, want daar draait het blog om, gebruik iets wat gebruikt is voor iets anders, eigenlijk een groene site, recyclen, wat kan je doen met iets dat je anders weggooit, een grote uitdaging, maar de moeite waard. Wil je nog kans maken op de allerlaatste dt plek ga dan ook naar de site en daar staat alle informatie.
Dit weekend wordt een heel erg leuk weekend, morgen barbeknoeien, dat zal wel laat worden en heel erg gezellig dat weet ik nu al, daarvoor heerlijk aan de scrap, en ik denk dat ik dat zondag ook gewoon ga doen.
Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

34 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Dora,

je hebt er een schitterend boekje van gemaakt.
Heel mooi bewerkt, je blijft kijken.
Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Ilonka zei

wat een onwijs leuk boekje geworden, weer heel anders dan de mijne! ziet er super gaaf uit met die engeltjes zo! XXX

Ilonka zei

vergeet ik het nog: van harte meis, met je DT plekje! super joh!

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Wat een prachtig mooi Engelenboekje.
Als je dit boekje goed wil bekijken mag je echt wel beschikken over Engelengeduld.
Want hij is echt super mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Agnes zei

Supermooi boekje, zeker wanneer je van engelen houdt zoals ik
Groetjes, Agnes

redscrap zei

wat een geweldig boekje heb je er van gemaakt, super!
groetjes mina

Anita zei

Wat een mooi boekje weer Dora.
Was vandaag in Zwolle nog in de kraam van Scraphead, nog mooi papier gekocht. Riddersholmn laten liggen, had al Maja gekocht, tja toch weer een boel papiertjes meegenomen, hihi.....

Gr. en fijn weekend Anita

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!!

Maia zei

Proficiat meid! Wat een mooi bericht op de site van je! Ik heb er gelijk een reaktie op gegeven.
Schitterend je engelenboekje!
Zulke mooi plaatjes en ook ik hou ontzettend van engeltjes, mijn vader vroeger ook ze hingen zelfs in het toilet (haha)
Echt zo'n boekje gaat ook op mijn to do lijstje.
Geniet van je bbq en het lekker weertje!
Lieve groetjes maia

scrapdictive zei

Werkelijk prachtig!!

Julie Tucker-Wolek zei

Loveeeeeeeeeeee these Dora! I love love love the angels! :):):):):):):):):):):):)

Linda zei

Wauw wat is dit weer gaaf Dora! Helemaal te gek! Leuk idee om voor de basis dit karton te gebruiken, ga ik ook eens een keertje proberen (ik wil nog zoveel proberen! ;-)) De stempeltjes hadden ze bij de Scrapheap niet bij zich maar ik ga ze nu bestellen in de webwinkel! Wat een ontzettend aardige dames zijn dat trouwens zeg! Superleuke zaak, ga er zeker vaker neuzen (en kopen) bedankt nogmaals voor je tip! De stempels die je nu hebt gebruikt zijn ook alweer zo mooi! Fijn weekend, geniet van het zonnetje! Groetjes, Linda.

Anja zei

Dit is idd weer een heel mooi boekje.
Fijn weekend.

Groetjes anja

Ylona zei

Het is weer een bjoetie Dora!

Carla D zei

Heel mooi!

Groetjes Carla

Unknown zei

Ziet er weer prachtig uit met mooie details.
groetjes,Lean

chantal en sygrid zei

wouw schitterend boekje dora
echt super
liefs chantal & sygrid

Jetty zei

wat een prachtig boekje.

Christa zei

WOWWWW echt heel MOOII!!

* Daniëlle * zei

Wat een mooi boekje heb je weer gemaakt. Zo lief ook met die engeltjes.

Loes Oorschot zei

Schitterend boekje Dora! Daar blíjf je toch naar kijken... heel sfeervol!

Groetjes, Loes

Danielle zei

ik vind het prachtig dora! ik hou ook zo van engeltjes. je bent lekker bezig aan de scrap, ik zie zoveeel mooie dingen voorbij komen! super! mij ontbreekt het helaas aan tijd om zoveel te scrappen, moet echt heerlijk zijn.
groetjes daan

Kirsty Vittetoe zei

Dora, you never failed to WOW me every time I am here, your work are just amazing and inspiring!!! Thanks for sharing your talent!

Lynnda zei

Dora this is so gorgeous... you are amazing.... and very talented ... hugs...xoxo

Ellen zei

Goedemorgen Dora, wat een creativiteit zeg en zulke mooie projecten. Ik heb genoten van alles.
Gefeliciteerd met je DT functie !!
Gr, Ellen

jolande zei

Wat een gaaf boekje heb je gemaakt...ik ga eens kijken op de site die je opgaf.

Jolande

Tessa zei

Wow... wat een prachtig boekje, heel "sweet" .

xx Tessa

Kitty zei

En toch heb je er helemaal je eigen ding van gemaakt, wat een prachtig boekje!

Maja Rijkers zei

Prachtig boekje weer Dora! Heel mooi die engeltjes!!! En karton blijft altijd leuk om te gebruiken. Nog gefeliciteerd met je DT plekje!!

Anneke Wijers zei

Oh Dora, wat heb je veel gemaakt in die vier weken,
dat wij op vakantie waren.
Ik had heel wat tijd nodig om alles goed te bekijken.
Prachtige creaties zijn het weer!

loes de groot zei

wow weer een schitterend project!

Lenet zei

dacht toch echt dat ik alleang een reactie had achter gelaten ..hmm zeker vergeten op publiceren te klikken, maar ik vind het super..heb nu alleen het liedje van Ron Brandsteder van de honeymoon quiz in mijn hoofd..da's dan weer minder hahahhah

Janetcraft zei

love the vintage style of yours..great project and I enjoy to see every of your projects...

Alexandra zei

Wat een prachtig engelenboekje, echt schitterend.
Het projectje van je vorige post is ook super. Ga zo nog eens op het blog van je dt kijken.