vrijdag 5 augustus 2011

Friends Forver...pssssstttt



Wat een leuke foto om te scrappen dit, de foto uit Beekse Bergen.
gemaakt met het papier uit het pakket van de Scrapheap.
Ik moet je zeggen ik ben flink wezen stoeien, maar het is me toch gelukt deze in één avondje af te maken. Het is ook zo'n mooi papier heel veel heeft het niet meer nodig, en als je de lo in het echt ziet lijkt het echt of de giraffe gewoon naar binnen komt gluren.
En dan kan ik het nu vertellen, er komt een nieuwe challenge blog, ja en dan denk je misschien zijn er niet al genoeg...dit is anders, en zo enorm leuk.
We gaan alteren, danwel er zit iets op je creatie dat gebruikt is voor een ander doeleinde. Aankomende maandag zal ik er meer over vertellen en ik zou zeggen kom dan even kijken, want er zijn erg leuke prijzen weg te geven, meteen al bij de promotie van de site. Ik heb ze gezien....maar ik kom er niet voor in aanmerking, maar dat kunnen jullie wel, dus ik hoop jullie maandag hier weer te zien.
Fijn weekend iedereen.

22 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Dora,

Wat een geweldig leuke kaart.
Je kan hem bijna aaien.
Mooie kleuren en prachtig papier.
Heb de foto even vergroot en dan zie je nog veel meer moois.
Natuurliijk kom ik maandag weer even terug om te kijken.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Anja zei

Hoi hoi,
Wat een geweldig leuke lo-tje.Enne ik ben er maandag zekers bij.Goh ik had het dan toch goed geraden he,hihi.


Groetjes fijn weekend Anja

nicolet zei

Prachtige layout! Kan me wel voorstellen dat je aan het stoeien geweest bent met de layout! Het is je wel prachtig gelukt!
Groetjes Nicolet

Linda zei

Super LO Dora! Heel mooi gedaan. En idd, kan me voorstellen dat het lijkt alsof de giraffe zo de kamer in komt kijken! Wat een mooie beesten zijn het toch! Kom maandag zeker even kijken hoor! Fijn weekend. Groetjes, Linda.

Angèle zei

Geweldig mooie lo Dora. Maandag kom ik terug. Ik heb zo mij ideetjes en heel nieuwsgierig ;)

Groetjes, Angèle

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt. hij komt zo mooi om het hoekje kijken de giraffe.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Lenet zei

oo ik vind giraffen zo leuk..moet alleen wel dan altijd dikkertje dap zingen..hele leuke LO

liszha zei

Prachtig!!!

redscrap zei

wat een prachtige lay out!!
en de foto van de giraffe, machtige beesten
groetjes mina

Anita zei

Wat een mooie layout met die giraffe, lijkt wel of ie zo uit de bloemenzee komt.
Ben heel benieuwd, zal maandag proberen te kijken vanuit Noorwegen.

Gr. Anita

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Wat prachtig mooi Dora.
Heel knap,en schitterend mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Ylona zei

Prachtige lo!
Misschien waren het wat moeilijke kleuren voor je, maar dat is niet te zien in het eindresultaat.
Echt heel mooi gedaan weer!

xoxo,
Ylona

TesaB zei

Totally FAB layout, Dora!!! What an amazing photo and gorgeous flowers!!½!!

Alexandra zei

Ja, hou ons nog langer in spanning, goed dat ik vakantie heb en maandag al kan komen kijken,hihi. Het is een prachtige layout geworden.

Julie Tucker-Wolek zei

Loveeeeeeeeeeeee this! I loveeeeee that photo and all the flowers! ! :):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Beautiful photo, beautiful layout!

Fauve Design zei

Leukkkkkkkk,ik ben dol op giraffen!

Kitty zei

Wat een geweldige foto en layout! Het is net of de giraf achter de bloemen vandaan piept, gaaf!

Maja Rijkers zei

Leuke LO! Mooi die giraffe zo tussen de bloemen! Ik ben benieuwd naar dat nieuwe challengeblog. Ik kom maandag even kijken!

Lynnda zei

Super Cute and fun layout Dora.... hugs...xoxo

chantal en sygrid zei

schitterende lo dora
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

* Daniëlle * zei

Gave LO!