maandag 29 augustus 2011

Heerlijk gescrapt





Echt een heel erg fijn weekend, vooral de zondag was heerlijk, gescrapt en gescrapt, niet veel anders. Zo af en toe even naar voren er is zoveel sport op tv.
En ja dat vind ik ook leuk.
afgelopen weekend dan ook heel erg veel gemaakt, maar ook een paar dingen die ik nog niet mag en kan laten zien.
Wel deze labelkaart, gemaakt van twee wc rollen, erg leuk om te doen, en niemand die het ziet, bevestig die aan elkaar met een stukje cardstock, nadat je de rollen heel goed plat hebt gemaakt en versieren maar.
Ik heb de oude lijn van Graphic gebruikt, ik blijf de afbeeldingen zo enorm lief vinden.
En nu nog even een rondje internetten en lekker op tijd mijn bed in
Slaap lekker

25 opmerkingen:

Maia zei

Prachtig Dora!
Ik heb dat papier ook nog liggen en vind het zonde om in te knippen maar als ik dit zo zie.....toch maar eens een keer gaan gebruiken.
Schitterend gemaakt en ja...het is heerlijk weer...om te scrappen!
Fijne week,
groetjes Maia

Unknown zei

Heel mooi en lief label boekje heb je weer gemaakt Dora.

Anita zei

Wat superleuk weer en dat met wc rollen. Je ziet het helemaal niet en ik zou ook nooit op het idee zijn gekomen.

Gr. Anita

Noriko zei

Hoi Dora,

Ze zijn prachtig geworden.
Leuk idee met de wc rollen.
Mooi papier!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Wat weer een pracht creatie.
Echt schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Marga zei

Echt ontzettend leuk!! En dat papier.... zo mooi. Gezellig om samen met Andrea een kaart te maken :)

dstandard zei

Oh wow this is just adorable - I love these Graphic papers!

yyam zei

Goodness! This is so sweet!!!! :)

Julie Tucker-Wolek zei

Loveeeeeeeeeee this!! I loveeeeeeeeeee how you used that Graphic 45!! GORGEOUS Dora! :):):):):):):):):):):)

m@deliefjuh zei

heel erg schattig zeg. een heel lief geheel zo :)

Ylona zei

Heel leuk gedaan Dora!

Lynnda zei

OMgoodness... Dora... this is so inspiring ... i love it... hugs...xoxo

Lenet zei

het is weeer een super kaartje!!

Mandy's Magnolia cards zei

wauw je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt! hoe krijg je het toch steeds weer verzonne!
groetjes, Mandy

chantal en sygrid zei

schitterend boekje dora
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

* Daniëlle * zei

Schattig!

Mette Neele zei

Amazing ... It is SO wonderful! I love your creations.
Best wishes

Audrey Pettit zei

This is precious, Dora! I just love how you've used this adorable Graphic 45 line!

Pia zei

woooow what a wonderful project
hugs Pia

Danielle zei

jaaa super papier!! heb daar pas een boekje mee gemaakt en heb nog een half blok over. maar ook al is het een wat oudere lijn ik ga dat zeker nog een keer gebruiken... zo leuk!
wat een leuk idee van 2 toiletrolletjes en idd je ziet er niks van, ziet er superlief uit je labelboekje!
groetjes Danielle

Alexandra zei

Prachtige kaart Dora, die elfjes en Pieter Rabbit zijn ook zo lief.

Kirsty Vittetoe zei

So sweet, I love this G45 collection and you've make it even yummier!!

jolande zei

Wat een geweldig mooie combinatie heb je hier gebruikt. Het resultaat is in een woord GEWELDIG.. groetjes Jolande

Boukje zei

Erg lief je boekje!
Je vroeg op mijn blog naar die craft tape, ik heb dat bij MAXX gehaald, een winkel die restpartijen opkoopt...helaas geen idee waar je het anders kunt krijgen.
Groetjes Boukje.

Mariëlle zei

Wauw meis, wat een prachtig lief boekje heb je weer gemaakt!
En wat een vinding: van wc rollen, geweldig. Die ga ik zeker onthouden!

xxx
Mar