zondag 10 juni 2012

Nog maar een label en een paar goedkope tips

Je moet wat, je wilt scrappen, tennis kijken, voetbal kijken...ehm. Dus borduren op de bank tijdens het sport kijken in de ochtend het projectje afmaken. Zo ben ik op dit moment bezig, teveel willen en doen;) Wederom de techniek gebruikt uit het magazine, eigenlijk heel erg simpel, maar ja kom er maar eens op. Neem chipboard of een stuk dik karton en verf dit in een leuk kleurtje, gewoon met acrylverf. Dan laten drogen, goed laten drogen en de zijkanten eraf schuren. Overigens vind ik het schuren niet zo fijn, ik heb een voetvijl gekocht, een eeltrasp werkt overigens ook prima. Ik zag op het scrapweekend met mijn vriendinnen Ilonka dit gebruiken, ze zijn een stuk goedkoper dan de scrap gereedschappen!! Bij de DA heb je een leuk setje voor nog geen € 2.50. Werkt ook goed als distresser voor je papier:):) Tijd om weer wat af te maken! Liefs Dora

24 opmerkingen:

Lynnda zei

WOW Dora... love this tag!!!... Super Gorgeous... hugs..xoxo

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooo beautiful!! LOVING those flowers!!!

Céline zei

Vind hem prachtig! En zo'n voetrasp moet ik ook nog eens een keer ergens scoren, is toch wel een stuk makkelijker dan met een stukje schuurpapier.
xxx

Boukje zei

Wat een mooi label en bedankt voor je tip, goed idee om een eeltrasp te gebruiken!
Groetjes Boukje.

Marjolijn van Elsberg zei

Supertag en leuke tips!

Floortje zei

Wat een schattige label! En eigenlijk veel leuker om met minder investering zo'n mooi resultaat te krijgen toch? Fijne avond! X Floortje

Unknown zei

Gaaf weer en ze zijn ook zo leuk om te maken.

Manon zei

Schitterend zeg Xx

Christa zei

oww super zeg!! mmmm morgen maar is naar de da bedankt voor de tip ;) xx christa

Heleen zei

Prachtige tag, wat een mooie genaaide randjes heb je gemaakt, is dat handwerk?
groetjes
Heleen

dstandard zei

Oh Dora this is just breathtakingly gorgeous!

Laurel zei

This is just so gorgeous!

Miranda zei

Wat een super schattig labeltje !!
Groetjes, Miranda

Kirsty Vittetoe zei

It just makes me so happy to see your beautiful work again! : )

Riet zei

Wat zijn ze weer schitterend gemaakt Dora.

Liefs Riet.

yyam zei

Oh my! Just pure gorgeousness! Love the sweet colours and awesome layers! :)

Anoniem zei

Weer een mooie label!! Ik ga de eeltrasp eens uitproberen. Ik vond het scrapgereedschap te duur, dus ik pak nu vaak een stukje schuurpapier.

Lenie Hempen zei

Dat ziet er prachtig mooi uit Dora.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Anita zei

Weer zo'n leuke label en een super tip.
Komen er nog meer uit je bolletje???

Gr. Anita

Scrapcreaties Mirande zei

Via, via kwam ik op jouw blog terecht. Wauw ik heb echt mijn ogen uitgekeken wat maak jij een onwijs leuke dingen. Dat travelboek is echt helemaal geweldig. Ik kom vaker een kijkje bij je nemen hoor. Ben daarom ook maar volger geworden.
Groetjes Mirande

Marian zei

poosje niet geweest,dus ik heb wat in te halen..maar ...wauww..wat een mooie labels heb je gemaakt,Dora! En bedankt voor de leuke tips.Zo simpel,maar kom er maar eens op..:)

Alexandra zei

Prachtige label en kijk met zulke tips kunnen we wat:)

Maia zei

Wauw mooie tag zeg en super tip dank je!
Tijd voor voetbal nu..
Fijne avond
Groetjes Maia

Kitty zei

Hehe, eindelijk weer eens een berichtje van mij ;) Wat een prachtige labels heb je gemaakt Dora, en een goeie tip van die rasp. Ik gebruik ook wel van die papieren nagelvijltjes maar voor een wat ruiger effect lijkt dit me een heel goed idee.