donderdag 5 juli 2012

Mini boekje Little Darlings, Graphic45

Toen ik dit papier voor de eerste keer zag...moest ik het hebben. En dat gebeurde ook, een flinke stapel. En het idee wat er mee te doen was er ook, een mini boekje. De plaatjes zijn zo enorm lief, en dus moest het boekje zacht zijn, het is een boekje in elkaar gezet van cardstock en helemaal bekleed met stof. De voorkant en achterkant zijn nog zachter er zit een vulling in, en het zijn net kussentjes. Het duurde even voor deze echt af was, maar ik heb van elke minuut genoten. Liefs Dora

28 opmerkingen:

Floortje zei

Oooooooooooow, dit is zo superlief! Veel van die plaatjes had ik vroeger in lijstjes boven m'n bed hangen. Geweldig werk weer Dora!

Anita zei

Jij genoten om te maken en wij genieten met het kijken naar zoveel moois.
Ik heb dat papier ook l8iggen, dus nodig wat mee doen.

Gr. Anita

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lief bummetje is dat geworden Dora!

Boukje zei

Die plaatjes zijn zo lief inderdaad! Mooi album heb je ervan gemaakt! Mooie kaartjes hieronder ook trouwens!
Groetjes Boukje.

Lenie Hempen zei

Wat prachtig mooi Dora.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Anja zei

Prachtig!!

Marga zei

Geweldig mooi Dora, ik heb met open mond zitten kijken, werkelijk prachtig!!

Maia zei

SCHITTEREND DIT BOEKJE DORA!
Kan me voorstellen dat je er fijn mee bezig bent geweest wat is dat toch schattig papier.
Heel mooi met dat kant en stof, ik kijk mijn ogen uit naar alle mooie details.
Groetjes Maia

Cora Hoekstra zei

Kan me zo voorstellen hoe heerlijk het is om ermee aan de slag te zijn. Het is prachtig geworden

Kirsty Vittetoe zei

Oh my, you make the sweetest mini album!!!! Now you had just inspired me to go to my craft room now and start working!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwww!! This is GORGEOUS! I love love love that paper line and loveeeeeeeeeeeee the lace!!!!

Lynnda zei

Oh WOW .. you never disappoint me Dora... this is so stunning and so beautiful! hugs...xoxo

jacirascrap zei

Que maravilha!! Simlsmente todo lindo, cheiAmável do começo ao fim com as lindas imagens da G45!

yyam zei

What a darling project! Amazing details! And I love all the pretty trim! :)

Gwendolyn zei

Het is echt een geweldig boekje geworden!!! Helemaal Dora!

Liefs Gwendolyn

Céline zei

Erg mooi boekje Dora! Vind de kleuren van dit papier zo mooi!
Liefs x

Scrapcreaties Mirande zei

Ik kan me voorstellen dat je dit boekje met veel plezier gemaakt hebt. Het resultaat is echt SCHITTEREND. Ik vind het zo mooi, er is ook zoveel te zien. Helemaal leuk.
Groetjes Mirande

Unknown zei

Lief en lekker veel kant ook yummie.

Riet zei

Schitterend Dora,wat zijn die plaatjes toch lief.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Karin zei

Tjee dat ziet er geweldig mooi uit, schitterend hoor en zulke lieve zoete plaatjes, heel goed gedaan!!!!

Groetjes Karin Vink

Ellen zei

Wow, wat prachtig!
Groetjes Ellen

Mandy's Magnolia cards zei

WAUW WAUW WAUW!!!!!!!!!!!
Dora wat heb je dit prachtig gemaakt!!!
lieve groetjes, Mandy

Angi Barrs zei

Gorgeous design.

Alexandra zei

Wat een schattig boekje.

Pia zei

OMG what a wonderful album, lovely details
hugs Pia

Je@net zei

Wat een prachtig boekje is dit geworden, Dora! Zoveel mooie details, je blijft gewoon kijken!
Knap gedaan, hoor.
En nog bedankt voor de leuke reactie op mijn blog.

Manon zei

wow prachtig !!!

Vintage Roses zei

Het papier is prachtig, maar jouw combi met het stof als achtergrond en de kantjes maakt het nog liever. Heel mooi gedaan!

Als het mag wil ik je album
Pin-terest-en?