zaterdag 20 juli 2013

Finished projects

Ik heb echt niet stil gezeten de laatste tijd, maar echt zin in bloggen heb ik gewoon niet. Dan begin ik er enthousiast weer aan, met als resultaat om het na 2 dagen weer te vergeten, de tijd er niet voor hebben.....etc. Maar ik vond het toch wel tijd om weer eens het één en ander op mijn blog te gooien. Ik plaats mijn foto's wel zo nu en dan facebook, ook de non scrapfoto's. Zo zijn Andrea en ik aan de wandel geraakt, heerlijk vroeg je bed uit...en dan bedoel ik echt vroeg en dan struinen door de Amsterdamse Waterleiding duinen. Een schitterend gebied, rustig en ideaal voor mooie plaatjes. Dit boekje is gemaakt met papier van Pion.
Dit is een klein blikje waar fruit in zat en is omgetoverd tot een geschenk blikje.
Een ieniemienie boekje, erg zomers:)
En hieronder een paar foto's uit de AWD, niet allemaal even scherp helaas.
Liefs Dora

14 opmerkingen:

Ellen zei

Ha die Dora, leuk dat je weer eens komt kijken in blogland ;-)
Soms moet je ook gewoon even vakantie kunnen nemen van het bloggen hoor! Mooie albums en prachtige foto's heb je geplaatst!
Groetjes Ellen

Els zei

Wat een schitterende mooie natuur foto's en ook van je creaties. Mooi albumpje ook. Groetjes, Els

ania zei

Piękne prace wszystkie, ale szczególnie zauroczył mnie klimatyczny pierwszy albumik:)) Pozdrawiam!

Julie Tucker-Wolek zei

Wow wow wowwwwwwwwwwwwwwwww! These are GORGEOUS!! I love love love love the flowers and the butterflies!!! Beautiful photos too!!!

Maia zei

Prachtig je pion album Dora, wat een detailsen wat een werk, jij hebt zeker niet stil gezeten!
Je zomers album is weer heel anders maar ook schitterend met die heldere kleurtjes!
Dat blikje vind ik super , leuk met dat klosje aan het handvat!
Oooo die herten puur natuur ja dat zie je als heel vroeg aan de wandel gaat.
Mijn vader deed dat vroeger ook.
Geniet van het mooie zomer weer!
Lieve groet Maia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Dora,als je dan iets plaatst, doe je het meteen goed. Ik heb zitten genieten,vooral het bovenste boekje en het blikje vind ik prachtig. En dat gebied waar jij door wandelt,práchtig wauw,lieve groetjes Miranda

Alexandra zei

Wat een prachtige boekjes heb je gemaakt, het cadeaublik is echt geweldig. en dan die foto's zo prachtig met die diertjes.

Unknown zei

Gaaf allemaal mooie foto´s ook en ja ik blog ook minder hoor.
doegggg,Lean

Je@net zei

Wat een gave projecten, Dora, je bent lekker bezig geweest. Ziet er allemaal weer prachtig uit.
En wat een mooie foto's, da's genieten!

Kirsty Vittetoe zei

Beautiful projects and wonderful photos Dora, so good to see you back here again, miss you!!!!!

Andrea zei

wat heb je toch weer leuke dingen gemaakt. en de foto's bij het awd, ik vind ze mooi!

Groetjes Andrea

Martha zei

Prachtige creaties, zoals altijd!! En mooie foto's zeg!
Groetjes,
Martha

Lynnda zei

WOW Loving your work Dora!!! These are so beautiful! loving those lovely photos too hugs...x

Mary Decker zei

Hello! I just found you, as you were mentioned on another blog. What beautiful work you do. I'll have to look to see if you have a Google translation button on your blog so I can read it in English.

Your photos are wonderful, too!

Take good care, talented lady!