zaterdag 17 oktober 2009

Dat is balen


Een week of 10 geleden had ik problemen met mijn laptop, er was een draadje dat naar de batterij loopt kapot. Ik heb toen een nieuwe besteld bij een winkel die is aangesloten bij HP. En dat ding heeft het nu dus ongeveer 10 weken gedaan. Heel fijn...en dat is nog niet alles, de pc op zolder heeft zeer waarschijnlijk een virus, dus ik open een blog om een commentaar te geven en daarna opent dit blog zich wel 100 keer, dus nu zit ik op de kamer bij Andrea en heb voor de 3 keer mijn foto's opgeslagen, zodat ik mijn berichtje voor vandaag kan maken.....ik hoop dat er een garantie op zit. Maar maandag is de collega van mijn vader er weer en die heeft de factuur met alle gegevens van het bedrijf, dus sowieso wachten tot maandag.
Ok maar ja we hebben nog internet en ik lach nog nou ja een beetje.
Mijn eerste kaart hierboven is voor Unscripted Sketches, misschien ben ik ook wel te laat nu, maar ach ik laat deze gewoon zien, ben er erg happy mee:)
De kaart hieronder is voor 2S4Y ik heb echt in geen tijden zo'n probleem met een sketch gehad, ik wist het niet. Normaal heb ik de sketch van hun vrij snel af, maar deze heb ik gister even gemaakt, en ik moet bekennen dat ik erg moet wennen aan zoveel verschillende kleuren bij elkaar, ik houd het meestal bij een paar kleuren. Maar ben er toch we happy mee.

En de laatste is voor ICS, ik ben een beetje van de sketch afgeweken. Ik heb dit papier al een lange tijd, ik vind het ook echt heel erg mooi, maar moeilijk om mee te werken.

Allemaal weer totaal verschillende kaarten.
En dan mijn liedje voor vandaag...zoals jullie wel zullen merken ik ben houd erg van muziek van vroeger. Dit nummer is gewoon erg leuk, en maakt me aan het lachen en kan het heel hard opzetten.
Ik zou zeggen luister en geniet;)
Fijne zaterdag! Ik ga aan de scrap, en eens kijken of ik het pc probleem nog kan oplossen, want ik word er kriegel van:):)

23 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Je kerstkaartje vind ik erg leuk geworden! Ik hou wel van felle kleuren. En balen van je pc, hopelijk is het nog een beetje snel op te lossen. En je hebt iig nog wel internet, dat scheelt!
Prettig weekend!

Marga zei

Nou dat is inderdaad flink balen Dora! Hopelijk is er snel een oplossing.
Leuke kaartjes heb je weer gemaakt, je gaat ook echt als een speer hè :)
Fijn weekend nog!
xx Marga

Sandra1968 zei

Wat kan ik me voorstellen dat je baalt van je pc-problemen. Ik weet dat ik van zoiets ook totaal opgefokt word ;-)
Ik vind het leuk dat je kaarten totaal verschillend zijn, en alle 3 erg leuk.
Ondanks je pc, prettig weekend.

Groetjes, Sandra

Julie Tucker-Wolek zei

bummer about the laptop problems....but loving the cards U made!!! GORGEOUS!!! And that is a GREAT song! :):):):):):):):):):):)

Lenet zei

hahah ik heb gedaan wat je zei. muziek zo hard aan ald hij kon en mee geblêrt ( of hoe zeg je het)dat kan heerlijk met dit nummer. Dochterlief was er niet zo blij mee want die moet een koptelefoon, ofweel oortjes, gebruiken en kon Lady Gaga niet meer horen..ojee..
Balen van je computer ellende er is niet erger. Maar je kaarrtjes zijn weer stuk voor stuk TOP.
Prettig weekend!!

cnelson zei

All your creations are just fabulous! I adore the polar bear on the middle card! Thank you for playing along with 2S4Y!

Heidie zei

wat een mooie kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt.

liefs Heidie

m@deliefjuh zei

Hoi

ja kan me voorstellen dat je er flink van baalt. ik kan daar totaal niet tegen. en dan voel ik de zenuwe en adrealine alweer in mijn tenen.. ik kan zoiezo niet zonder pc :) nou je kaarten vind ik prachtig. leuke pons?! ook van die bloemen met spitse punt. erg leuk!

groetjes martine

anja curvers zei

Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt want wat moeten we nu zonder pc, die moet het gewoon doen. Maar je kaartjes zijn weer heel erg mooi hoor zoals gewoonlijk. Bedankt weer voor het meedoen bij 2sketches4you.

Martha zei

Super kaartjes en ik vind de eerste echt heel mooi!!
Wat vervelend van de computer, daar kunnen we echt niet zonder :-(
Groetjes en fijne zondag Dora!!
Martha

Anoniem zei

Prachtige kaartjes weer Dora en echt balen van de laptop..hoop dat het snel kan worden opgelost!
Dat is zeker een heel mooi liedje!

liszha zei

Wat een supermooi papier van die laatste kaart.
En die daarvoor is zoooooooo mooi. Juist door die kleuren.
Succes met je compie!
Liefs Lisette

yyam zei

Awesome cards Dora! You do monochromatic beautifully! :)

Unknown zei

Your cards are divine - love the flower on the first and the second one is just too cute.
thanks for sharing
:) kazan

Nicky zei

balen van je lap zeg. hoop dat je een nieuw draadje krijgt. wat zijn we dan ineens onthand he, als we geen internet hebben! hoe deden we dat vroeger????? je kaartjes zijn allemaal erg mooi, maar de laatste vind ik beeldig! supermooi papier en kleur! fijne zondag dora!

Vicky zei

Fab cards, thanks for joining us at ICS this week with such a fab take on the sketch. Hope to see you again. :)x

Anna Zaprzelska zei

Fantastic cards!
Thanks for joining the Icsketches.
Gretings from Poland,
Brises

Debs zei

Lovely cards, all very different, thanks for joining us at ICS this week.
Debs

Lou Sims zei

Fab cards - what a selection. Brilliant take on the ICS sketch this week. Many thanks for joining in with us over on ICS.

Lou
x

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

Your cards are beautiful as always! The ics card is lovely. So elegant and rich looking. I love that deep burgundy color. Thanks for playing along this week.

Ilonka zei

Wat een prachtige kaarten echt heel erg gaaf.

groetjes ilonka

Unknown zei

Erg leuke kaartjes! Kun je op de computer niet een virusscanner installeren? Avast is een gratis scanner die je misschien de oplossing kan bieden.

Michele zei

Beautiful cards! just lovely.. Thanks for playing along at ICS!