maandag 5 oktober 2009

Weekend is weer voorbij


Ik heb minder gemaakt dit weekend dan dat ik wilde. Normaal houd ik de zaterdag en zondag echt vrij om aan de knutsel te gaan, maar aangezien ik straks weg moet naar het ziekenhuis heb ik een paar klusjes in het weekend gedaan die normaal op maandag gedaan worden. Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren en ik kan er niet tegen als er van alles op mij ligt te wachten als ik thuis kom.
Maar gister heb ik de sketch van Sweet Sketch Wednesday gemaakt. Ze hebben er deze week twee en allebei erg leuk. Ik hoop dat ik de ander ook nog kan maken. Verder heb ik nog een andere kaart gemaakt maar die ga ik zo versturen dus die plaats ik nog niet, ik ben over die kaart wel helemaal blij, alles ging zoals ik wilde.
Met deze ben ik ook blij hoor!!
Dit plaatjes is weer van de stapel die ik van Lenet heb ontvangen en is dit egeltje niet schattig?
Ik ga even op de bank ploffen en vanmiddag naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat er uit zal komen.
De lamp is ook geschikt voor fotograferen, dat vroegen sommige ook nog, ja zeker weten, dus geen wit licht..nee gewoon daglicht, als ze iets anders aanprijzen niet doen, het is echt niet hetzelfde!
Iedereen een mooie week gewenst!
Liefs Dora

14 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

het is een echt lief schattig kaartje geworden! leuk hoor!

Teri zei

Wonderful card - love your take on the sketch at SSW this week. Thanks for playing!
Hugs,
Teri x

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeeeeeeeeeeeee the card....the little hedgehog is CUTE!!!! I hope everything goes okay at the hospital! :):):):):):):):):):):):):)

mulberry station zei

What a sweet card Dora. I love the soft colors you have used.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Dora!!
Groetjes Trudy

Arlana 11426 zei

What a sweet card Dora with that fun headhog. I love the colors you have used and great take on the sketch. Thanks for playing with us again this week @ SSW!!!

Ellen zei

Wat een mooie kaart dora, mooie stempel ook!

Groetjes Ellen

Martha zei

Wat een super schattig kaartje zeg!! Heel mooi :)

loes de groot zei

het is een heel lief kaartje : )

sweetbloominscraps zei

Way cute!!! my kind of card! Love those colors and the cute hedgehog!!

Elise zei

Oh, my goodness, Dora! I love THIS card! Your work is SO lovely, to begin with, and your workmanship is flawless! You are so sweet and talented, dear gal! Love, love, love your beautiful cards!

liszha zei

Heb ik deze kaart nou helemaal over het hoofd gezien? En ik vind hem nog wel zo lief!
Liefs Lisette

liszha zei

Heb ik deze kaart nou helemaal over het hoofd gezien? En ik vind hem nog wel zo lief!
Liefs Lisette

Unknown zei

Dat is zeker een super cute egeltje :D