woensdag 2 december 2009

Ik heb zin in Sinterklaas


ja echt waar, nu denken jullie meid je bent toch 28...klopt en ben helemaal gek van het Sinterklaasfeest. Zaterdag is er ook geen zwemmen dat is nu zondag, maar ik kijk echt uit naar het feest. Ik vind kerst ook heel erg leuk, maar dat is vooral gezelligheid, lekker eten en drinken. Ik houd de Nederlandse traditie graag in stand;)
Vandaag moet ik even meekijken bij de beginnende A zwemmertjes in het ondiepe nog, dan moet ik dat volgende week even overnemen. Lijkt me erg leuk om te doen.
Verder heb ik vandaag een dag dat veel mag maar ik wil eigenlijk ook de moeten dingen afhebben, anders blijf ik als een wervelwind door het huis gaan.
Gister mijn kaart voor Card Patterns afgemaakt, en daar ook eindelijk een grote bloem op gebruikt, die liggen er al een tijd, maar ik vond ze niet handig, maar we hebben een manier bedacht. En ik was een beetje in verwarring gebracht op de site van CP stond maandag 30 november...maar ben eruit, de sketch loopt gewoon de hele week alleen de prijs die weggegeven wordt aan iemand zou ook getrokken worden uit de deelnemers van deze week die hun kaart al snel af zouden hebben maar maandag lukte echt niet. Vond de sketch leuk dus gewoon gemaakt en je kan de hele week meedoen voor de super 6.
Nou ik ga eens verder met borduren..ben nu op een lo aan het borduren, het wordt steeds gekker, maar ik heb al van alles in gedachte voor dit werkje, jullie zien de lo eerdaags wel verschijnen.
Geniet van de woensdag iedereen!

22 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Dora het is weer een geweldig kaartje geworden....en die kleuren zijn om te smullen....super hoor.
Veel plezier met je borduren...

lieve groet Lilian

Julie Tucker-Wolek zei

loveeeeeeeeeeeeeeeeeee that card and can't wait to hear about your activities on Saturday! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

m@deliefjuh zei

dat beloofd weer iets moois te worden.. tja en de a zwemmertjes. lijkt me pittig, maar erg leuk. merk wel dat sommige kindjes best angstig zijn. mijn dochter word deze maand 3 dus volgende jaar ga ik ook beginnen met zwemmen denk ik.. maar begin pas als ze 4 zijn hoor. das vroeg zat denk ik :)
en sinterklaas heb ik ook erg veel zin in hoor. en ik ben ook 28 hahaha

groetjes

yyam zei

This is a really pretty card Dora! I always adore your pink creations! :)

Martha zei

Weer een prachtige kaart met een hele mooie bloem!! Veel plezier met Sinterklaas, het blijft een gezellige tijd :)
Groetjes,
Martha

MadeByMaly zei

Wauw, dit is weer heel erg mooi. Enne...ook ik heb zin in sinterklaas hoor, 't is toch een superfeest?

Laurel zei

A beautiful take on the sketch!

Lenet zei

hij is weer bloetifol!!!
En borduren op een LO raar??? nee hoor ..bazzil heeft hele gave swirlmallen en steekjes mallen voor op LO..

Boukje zei

Mooi kaartje! De bloem doet het goed met de roosjes en de takjes, altijd goed!
Ik heb een award voor je op mijn blog!
Groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Een erg leuke kaart met mooie bloemen.
En ook ik vind het Sinterklaas leuk en zeker iets om in ere te houden :-)
Mijn kinderen zijn al weer zo groot dat we lootjes getrokken hebben, maar ook dat heeft z'n charme ;-)
Groetjes, Sandra

Nicky zei

mooi kaartje weer... zucht, eindeloos dat talent van jou!
b.t.w. doe je mee met de miniswap?

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora.

Liefs Riet.

Alexandra zei

Wow, je hebt weer flink je best gedaan. De lo van je zus, prachtig. Wat leuk dat je in het DT van Dolls zit, je eerste sketch daar is ook helemaal top.
De kaarten die je hebt gemaakt zijn ook weer zo mooi.

Unknown zei

Jouw kaart is ook ontzettend leuk geworden! Ik dacht eigenlijk dat ik te laat was, vond het zo zo'n korte deadline. Maar jij hebt gelukkig een ander licht op de zaak geworpen :D

whoistracy zei

Just gorgeous Dora! Love all the pink you used, as always. Your cards are so soft and pretty.

Angèle zei

Zeker beautiful deze roze kaart! En de bloemen zijn top!

Jij hebt al voorpret Dora! Geniet er van meid!

* Daniëlle * zei

Weer een leuk kaartje en, ik vind Sinterklaas ook een erg leuke, nederlandse traditie! ;-)

Floortje zei

Wat een mooitje weer, die grote bloem is chique!
Groetjes, Floortje

~amy~ zei

sooo pretty...gotta love all that pink!

Ingrid Danvers zei

Wat een mooi kaartje weer, Dora. Heel mooi met die bloemetjes. En Sinterklaas vind ik ook altijd leuk hoor. Zelfs als je volwassen bent, blijft het een leuk feest.

xoxo

scrapdictive zei

Gooooodmorning Dora,

In tegenstelling tot jou heb ik niet zoveel met Sinterklaas. Ik vind het wel leuk, maar m'n zus en ik zijn meer met de Kerst opgegroeid en deden zodoende niet al te veel aan Sinterklaas.

Je kaart is wederom een beauty. Ik kan er echt niets anders van maken.

Ik ben reuze benieuwd naar de LO waar je mee bezig bent. Zal vast ook weer een heel mooie worden.

Toodles,
Jolanda xoxo

Cora Hoekstra zei

Dora, wat is deze mooi zeg, het is te zien dat je de vogeltjes pons leuk vindt. Ze fladderen overal lekker rond.