dinsdag 22 december 2009

Strooien op de plekken waar het moet


Ja nu ga ik toch een beetje klagen. Ik vind het schitterend de sneeuw en geniet ervan. En dat Nederland helemaal plat ligt, maakt me aan het lachen. In Canada ligt een meter sneeuw...en alles gaat gewoon zoals altijd, ok misschien iets minder snel.
En dan hebben wij een paar centimeter en Nederland ligt op zijn kont. Als ik dan de snelwegen zie dan denk ik daar kan je toch beter strooien....zal wel aan mij liggen.
Maar ok waarom klaag ik, je hebt geen auto Door...nou we waren, vaders en ik even de stad in om eten te bestellen voor kerst...en willen de parkeer garage in, het hele stuk ervoor is één ijsbaan, je kan er niet lopen, echt niet, gewoon ijs....en niet gestrooid dat zie je namelijk meteen. Dan loop ik langs het plein, waar alle kroegen zijn en daar wordt me toch gestrooid. Ik kan me voorstellen dat je met je dronken kop niet op een ijsbaan wilt lopen en dat de gemeente ongelukken wil voorkomen, maar waarom dan niet voor een garage waar meer dan 1000 auto's in kunnen....tja...
Genoeg geklaagd, verder met mijn kaart voor vandaag, de kaart is weer roze, ja weer en de kaart heeft een bestemming. Ik heb de sketch van Unscripted Sketches gebruikt, vond die erg leuk. Ik ga zo even mee naar het winkelcentrum en dan heel snel aan de slag oor Get Sketchy van deze week.....moet nog opschieten ook. En er liggen afdrukjes in gips te drogen die mogen er zo uit...genoeg te doen vandaag.
Fijne dinsdag iedereen!

23 opmerkingen:

Charlotte zei

Ja Dora... ik kan me helemaal vinden in je woorden...

Je kaartje is prachtig! Die veertjes maken het helemaal af!!! :D

m@deliefjuh zei

afdrukjes in gips? haha nou ik ben benieuwd.

tja hier op het kinderdagverblifj van mijn dochters was ook een heelpad NIET gestooid. ik heb toen echt geklaagd.. legkleine kinderen maareens uit dat ze niet mogen rennen! levensgevaarlijk! maar goed. voor het plaatje is al dat wit prachtig!
je kaart is weer helemaal mooi en romantisch tegelijk!

fijne dag nog!

Julie Tucker-Wolek zei

omygosh!!!!!!! DORA!!!! I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee that feather and those flowers!!! GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sandra zei

Wat een prachtig, lief kaartje! Mooie kleur en schattige roosjes!
En dat strooien... ik geef je helemaal gelijk! Hier is de wijk een grote ijsbaan. Alleen de hoofdwegen worden gestrooid!!!

yyam zei

Such a pretty card! Love the awesome textures....are those feathers? As always, you rock with pink!

scrapdictive zei

Het strooien en/of sneeuwschuiven is hier inderdaad altijd een verhaal apart. Ik kan er ook niets anders van maken.

Je kaartje is in ieder geval weer een plaatje. Simpel, maar heel elegant.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jolanda xoxo

Sandra1968 zei

Mij hoor je niet klagen dat het alweer een roze kaart is :-) en ik vind 'm erg leuk. En het veertje erop vind ik super.
En tja, dat strooien wordt inderdaad niet altijd even handig gedaan in NL.

~amy~ zei

gorgeous PINK card Dora!!

Laurel zei

Ah, breathtaking! Love the feathers and the flowers!

natacha zei

heel mooi lief kaartje

Martha zei

Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Dora!! Schitterend!
En leuke foto's heb je geplaatst
:-)
Groetjes,
Martha

MadeByMaly zei

Prachtig kaartje...je hebt de miniroosjes heel mooi gebruikt. Ook hier worden alleen de hoofdwegen gestrooid, die zijn wel erg goed schoon. Wij wonen aan een glibberweg maar hebben geluk...na 10 meter staan we onder de carport. Degenen die achter in de straat wonen hebben minder geluk.

Bizzy @ home zei

Een mooi sereen kaartje, prachtig.
Alvast fijne feestdagen voor jou en je familie en alle goeds voor 2010!
Groetjes Renny

Riet zei

Schitterend Dora.

Liefs Riet.

Ellen zei

Haha, Dora, moet altijd lachen om jouw nuchtere kijk op de wereld.
Je kaart is prachtig!
Ben nieuwsgierig naar je gips.....

Groetjes Ellen

Unknown zei

Ach ja er zijn dingen waar wij moet ons boerenverstand gewoon niet bij kunnen. Dat merk ik op het werk ook weleens. Dan denk ik altijd maar dat de mensen die de besluiten nemen vast veeeeeeel langer doorgestudeerd hebben dan ik LOL
Lief kaartje trouwens weer!

Sarah zei

Just adorable...so soft and feminine.
I love the feather!
Thanks for joining us this week at Unscripted Sketches.
Sarah M
Unscripted DT

Nicky zei

kun jij de politiek niet in, ik stem gelijk voor jou!!!!

prachtig kaartje, super met dat veertje weer!

Unknown zei

Beautiful card and blog Thanks for stopping by and leaving me a lovely comment, Merry Xmas.
Christine x

Floortje zei

Wat een leuk idee om veertjes op een kaart te gebruiken! Tja, ik lag me ook suf om de berichten: heel NL in rep en roer. Hier heb je dat met hevige regen (zoals op dit moment). Je hebt hier nauwelijks goten dus de wegen zijn rivieren geworden, stroom valt uit......
Nou ja, ik zit lekker binnen te frobelen. Succes nog even daar met de gladheid!
X Floortje

Manon zei

wat een heerlijk zoet kaartje!

Alexandra zei

Leuke kaart, mooie roze tinten ook.

dstandard zei

Stunning - just a beautiful card