maandag 25 januari 2010

Een nieuwe week


Vol met allerlei plannen, veel ideeën op scrap gebied. veel te regelen en te doen....maar we hebben de hele week.
Gister een poging gewaagd de hele dag te scrappen maar het is niet helemaal gelukt, wel kon ik deze kaart afronden. De kaart is naar de sketch van Sweet Sketch Wednesday
Ik heb de kaart vrij rustig gehouden maar wederom is dat ook de opzet geweest.
Ik ben er tevreden mee. Vandaag een paar kleine klusjes in huis doen, en vanmiddag zwemmen. Ik ga wederom met de benenwagen tis hier weer spekglad. En ik vind het prachtig hoor dat alles wit is, maar ik verlang inmiddels ook wel naar de lente. De bloemetjes die op komen, de vogeltjes en dan met de camera door het park wandelen of richting de duinen.
Maar ik ga zo eerst eens even aan de scrap.
Liefs Dora

28 opmerkingen:

natacha zei

wauw zeg dora dit is weer een schitterend kaartje geworden

Ilonka zei

Whow wat een kaartje en je kleuren vind ik super. Een fijne dag en scrapse.

groetjes Ilonka

Manon zei

hele mooie kaart. jij gaat ook als een tiereliertje he :)

Trudy zei

Wauw!!!wat een schitterende kaart Dora.
Groetjes Trudy

scrapdictive zei

Oooh... het is weer een echte beauty.

M'n collega had het er al over dat er in Alkmaar zo'n rond de 10 cm. sneeuw was gevallen. Hier ligt (gelukkig) niet zo veel. Even zo goed is het goed oppassen i.v.m. mogelijk 'glijdpartijen'.

Fijne dag.

Toodles,
Jolanda xoxo

~amy~ zei

gorgeous card Dora!

MadeByMaly zei

O dit is prachtig Dora!

Laurel zei

OH so pretty Dora!

yyam zei

Oh wow! Love that image. Lovely use of flowers Dora! Gorgeous card! :)

Have a fabulous week!

Jeannie zei

Absolutely beautiful as usual!
Thanks for joining us at SSW.

Peace & Luv,
Jeannie

Charlotte zei

Wat een beeldschoon kaartje weer Dora! Enne... ik verlang ook naar de lente hoor... lijkt me heerlijk! ;)

xxx

dithny zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje.

Monique zei

Prachtig!!

Angèle zei

Prachtig Dora! Heb ik je al vertelt dat ik het zachtblauwe kaartje helemaal TOP vind!

marja zei

wat een plaatje! lijkt wel een schilderijtje ipv een kaartje!

Floortje zei

Dit is er weer zo eentje waarvan ik spontaan roep: aaaaah wat schattig!
X Floortje

Riet zei

Ohhh wowww Dora,deze is schitterend,lief dat plaatje,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Katie Skiff zei

Beautiful!! Thanks for playing at SSW!

KymKreates zei

this is stunning!
Thanks for joining us this week at SSW and hope to see you again soon!
KymKreates

Sheri Gilson zei

Gorgeous card!! Love all the detail!! Thank you so much for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!!
Sheri
SSW DT

Martha zei

SCHITTEREND!!!

Sandra1968 zei

Wauw, dit is een schitterende kaart, Dora! Heel erg mooi.

Teri zei

WOW - gorgeous card - fab take on the sketch!
Thanks for sharing it at Sweet Sketch Wednesday this week hun!
Hugs,
Teri x

Lisa T zei

Very beautiful! Thanks for joining us this week at SSW!

Ellen zei

Wat een mooie kaart Dora!

Groetjes Ellen

Boukje zei

Wat een mooie kaart!
En lente lijkt mij ook heerlijk!

Stacy zei

Lovely! Very vintage, beautiful! Thanks for using the SSW!
Stacy

Unknown zei

Mooie kaart en een lief plaatje heb je weer gebruikt. Van mij mag de zon ook wel weer gaan schijnen. Dat gladde is ook helemaal niets voor mij.