woensdag 13 januari 2010

Ik weet niet hoe het bij jullie is


maar hier is het echt enorm koud. Ik maak de auto van vaders sneeuw en ijsvrij, maar zo koud als nu...pfff ik vind het erg lekker om in de ochtend buiten te zijn, maar nu wist ik niet hoe snel ik naar binnen moest.
Ik moet straks nog even boodschappen doen, maar de rest van de dag sluit ik mij op, verwarming aan, dik huispak en dikke sokken aan, en aan de scrap, want ik heb een huishoudvrij dagje. Je moet jezelf ook belonen toch;) En er liggen weer allemaal leuke dingen op mij te wachten.
Maar eerst even de kaart van nu, die is naar de sketch van Dutch Card Lovers, wat ben ik blij dat ze weer terug zijn...meen ik echt. En een top sketch en ik ben ook zeer tevree met mijn kaartje, weer met een plaatje. En allemaal restjes, het komt weleens op!
Ik wens iedereen een hele mooie dag toe!

24 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ik vind het gelukkig mee vallen emt de koud. de auto ruiten zijn hier niet bevroren.. dus zo geust met de kinderen een boodschap doen. maar ook ik ga niet al te veel naar buiten vandaag hoor. vanmiddag lekker met d e meiden aan de knutsel!

groetjes martine

Sandra zei

Hier is het vanochtend ook berekoud vind ik,-5 graden BBRRR!
Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Dora, lekker romantisch.

Rosalien Zwackhalen zei

Dora wat een schitterende nostalgische romantiche kaart heb je ervan gemaakt.Helemaal geweldig.:)) Fijn dat je weer meegedaan hebt.;)

Groetjes Rosalien

yyam zei

This is breathtaking Dora! :)

anja curvers zei

Nou hier is het ook heel erg koud dus ik sluit me ook op met scrapwerk moet de sketch van getsketchy nog maken!!!! Wederom een prachtige nostaligische kaart Dora wow hoe krijg je het voor mekaar? Bedankt voor het meedoen.

Sandra zei

Je kaartje met het plaatje is weer een plaatje van een kaartje;)! En wat een heerlijke kleurtjes! Helemaal mijn ding! Prachtig weer, Dora!

Groetjes,
Sandra

Alexandra zei

Zo Dora, je bent de afgelopen dagen goed bezig geweest. De layouts zijn weer prachtig om te zien en wat heb je de journeling weer toch prachtig beschreven. Word er altijd wel een beetje stil van.
Je kaarten zijn ook weer stuk voor stuk zo mooi.

Trudy zei

Ohh Dora!! wat is je kaartje weer mooi!!
Groetjes Trudy

miriam zei

Alweer een prachtig kaartje Dora
En wat lief van je dat je blij bent dat wij er weer zijn.
Bedankt weer voor het meedoen met DCL

Julie Tucker-Wolek zei

omygosh!!! dora!!! this is stunning!! i loveeeeeeeeeeeeeee that cherub!!!! stay warm! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

I love all the 'texture' on your cards Dora!

Ellen zei

He, Dora, ik ben ook blij dat jij weer meegedaan hebt met DCL! Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, oh wat is dat roze toch heerlijk om naar te kijken!

Groetjes Ellen

Charlotte zei

Ja Dora, hier is het ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koud. Julian en ik hebben ook lekker onze trainingsbroeken aangedaan. Julian met een kleedje op de bank voor de film (Sneeuwwitje) en ik even een blogrondje doen... kachel hoog en een warme kop thee erbij. Meer heeft een mens niet nodig toch? ;)

Je kaartje is prachtig! Mooi (poezie?)plaatje ook. Heel veel plezier vandaag!

xxx

Anoniem zei

Wauw...mooie kaart heb je gemaakt! Vanmorgen was het hier erg koud en vanmiddag begon het weer te sneeuwen.

Martha zei

Super mooie kaart Dora, ik weet niet meer wat ik moet zeggen want je kaartjes zijn stuk voor stuk kunstwerkjes. Het is hier ook heel koud en het waait erg hard. Bovendien super glad, lijkt wel of het dorp één grote ijsbaan is. Loop alleen maar in het gras of op de weg.
Groetjes,
Martha

Riet zei

Ohhh Doortje,wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.
Of ze elke dag steeds mooier worden.
Lief plaatje zeg,mooi papier.
HEEL ERG MOOI.

Liefs Riet.xx

Angèle zei

Prachtig Dora! Die diagonale 'scheur'...heel apart!

Sandra1968 zei

Meis, wat maak jij toch steeds schitterende kaarten :-) Dit is ook weer een beauty. Sowieso is rose natuurlijk één van mijn lievelingskleuren, maar het geheel is gewoon zo mooi...
Ik ben vandaag 4x door de kou gefietst naar mijn werk (ok, iedere keer maar 5 minuten), maar het was inderdaad berekoud. Wat een geluk dat je vandaag lekker een dag vrij had :-)
Groetjes, Sandra

Stampidoe@gmail.com zei

een geweldig leuke kaart hebje gemaakt bedankt oor het emedoen met DCL en tja soms hebben we vakantie (lees jullie langer de tijd om de kaart te maken)

greetzyvon

Loes Oorschot zei

Heel erg mooi Dora!!

Groetjes, Loes

Unknown zei

Mooie kaart laat je weer zien Dora. Ik vond het ook ijzig koud vanmorgen toen ik Jort naar school bracht. En toen ik hem om half een ging halen was het nog niet veel beter. Normaal ga ik altijd op de fiets maar mijn band is lek en met al dat ijs op de weg durf ik ook niet zo goed te fietsen. Maar nu ik lopend naar school ging moest ik nog langer de kou trotseren.

scrapdictive zei

Gisterochtend mochten wij het in Almere ook met -5 graden doen. Echt niet leuk.
Voor zover je van aangenaam kunt spreken, was het vanochtend in ieder geval een stuk aangenamer.

Je kaartje vind ik echt helemaal te WOWW!
Je hebt de vintage plaatjes ook weer helemaal herontdekt is me al een paar keer opgevallen.

Marianne zei

Prachtig nostalgisch kaartje Dora.
Bedankt weer voor het meedoen met DCL.

Jetty zei

ik vind je kaartje prachtig geworden.