vrijdag 7 mei 2010

vandaag één kaartje


ja voor de verandering vandaag maar één. Ik ben namelijk nog steeds bezig met mijn boekje, maar dat zien jullie vanzelf weer verschijnen, er moeten ook weer verhalen in, en ja dan gaat het allemaal wat langer duren. Want lange teksten en een mini boekje is nou niet het meest makkelijke. Deze kaart had ik al gestikt, en die heb ik gister even afgemaakt. De restjes gaan goed nu, ik probeer zoveel mogelijk op te maken.
Gister behoorlijk later mijn bed in, de droger stond aan, en draaide niet meer toen ik naar bed ging...koelkast ook eruit...grrr stop eruit. En ja toen ging echt alles mis, maar de droger is de schuldige, die staat nu uit, en de koelkast staat weer aan.
Nu even wachten op onze handige man, als er iets is met de wasmachine of droger...hij lost het op. Dus even afwachten.
Vandaag nog naar de groothandel, en misschien ook boodschappen doen...en verders...natuurlijk aan mijn boekje werken, en mijn winkeltje verder aanvullen, ik maak nieuwe foto's als ik die niet meer heb, die staan op mijn oude laptop. Dus ook daar ben ik nog even zoet mee.
Ik wens iedereen een fijne vrijdag toe!

10 opmerkingen:

yyam zei

Another gorgeous creation. Love the sentiment! :)

Alexandra zei

Weer een pracht van een kaart.
Je hebt al flink wat in je winkeltje staan, leuk hoor. Succes met de verkoop.

Manon zei

hij is weer super mooi je kaartje!

Fia zei

Wat een allerliefst kaartje!!
Ik heb in je winkeltje geneusd wat maak jij prachtige kaartjes enz.!!
Zo netjes verzorgd ziet alles er uit, mijn complimenten!

Groetjes Fia

Lenet zei

Super kaartje !!!

Julie Tucker-Wolek zei

bummer about the dryer!!! I loveeeeeeeeeeee that card!!! GORGEOUS lace! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Beautiful, love all the lace you use, I am not so good with it.

~amy~ zei

soo pretty dora!!

Peet zei

Schitterend Dora!!!

Bizzy @ home zei

Prachtige kaart!
Sterkte morgen Dora, lijkt me inderdaad een moeilijke dag als je moeder er niet meer is.
Lieve groet, Renny