maandag 16 augustus 2010

Life should not only be...



Wederom een hanger, gistermiddag afgemaakt.
Ze zijn gewoon heel leuk om te maken, al je restjes stof die je tegenkomt kan je gebruiken. Ook om teksten om te stempelen, neem dan katoen of linnen, en doe er een laagje acrylverf op voordat je stempeld, dan is de doek wat stugger en dat gaat makkelijker.
Ik ga ze ook weer gewoon verkopen of versturen, want ik heb er nu al drie en denk niet dat het de laatste zijn.
Vandaag verder met een kaartje, maar eerst in huis aan de slag. Andrea is vrij die heeft vanmiddag sollicitatie, duimen dus.
Ik ga nog even genieten van mijn koffie en dan aan de slag.
Fijne maandag iedereen!

20 opmerkingen:

Laurel zei

Goodness this is so pretty, love the roses!

Anoniem zei

Hoi Dora,
een prachtige hanger. Het idee dat ik ben stelen voor mij, is een prachtige decoratie.
Mijn collega en ik hebben een hoop te versieren. Mevrouw houdt van de lay-out als je ze hier zien. Prachtige Dora een droom.
Heb een leuke week die u wilt Karla

Anja zei

Goedemorgen,
Dit is weer een hele mooie hanger.
Enne ik zal even duimen.Gr Anja;o)

Ylona zei

Het wordt een beetje eentonig...
Maar ik vind hem weer prachtig!

xoxo,
Ylona

Boukje zei

Deze is ook mooi Dora! Mooie achtergrondvorm hiervoor!
Fijne dag verder!
Groetjes Boukje.

Nicky zei

ik vind m wederom een prachtige hanger. ja de woorden raken een beetje op, maar jouw stroom van mooie dingen niet.... ga zo door, ik geniet met volle teugen!!!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!
En succes voor Andrea.

Céline zei

Ik vind deze ook weer prachtig!!
Echt een mooie toevoeging aan een interieur!
Groetjes x

Anita zei

Geweldig mooi weer.
Succes voor Andrea

Gr. Anita

martina's kaartjes zei

Een hele mooie, romantische kaart, mooi afgewerkt.
Nog een fijne dag,
Martina
x

Anette zei

Ze zijn allemaal beeldschoon.

Gr. Anette

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwww! So gorgeous Dora!! I love love love all the layers and that mesh material! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

natacha zei

wow das echt wel mooi gedaan!!!

xxx Myra xxx zei

heel erg mooi!!

Ann zei

weer een schitterende hanger Dora

natje zei

Deze is echt weer schitterend!!
Zo mooi.

Groetjes

marja zei

wauw deze is top!! echt heel mooi dora!!

Mariëlle zei

Wow Dora, wat enorm mooi weer! Ik kan er weer uren naar kijken, top!

Liefs,
Mar

Alexandra zei

Prachtige hanger, door dat kettingkje tussendoor heeft het ook wel wat stoers, mooi hoor.

merryheart2 zei

i agree. life should be celebrated! what a pretty wall hanging. the detail of your work is so delicate and beautiful.