donderdag 26 augustus 2010

Een fles ge-altered






ja geen idee hoe ik het anders noemen moet, hoewel de meningen over alteren ook verdeeld zijn. Maar ik noem het lekker toch zo.
Dit is dus zo'n kringloop aankoop, en heb hetgeen erin zat eruit gehaald een niet definieerbaar goedje:)
En heb verband in de koffiemelk gedoopt, de heattool erover en de fles bekleedt.
Toen met een breed stuk kant, de roesjes gemaakt en rond de fles bevestigd en dat ook aan de bovenkant gedaan met een smaller stuk kant. De parelketting was geel, maar ik ben er met donkerbruine stazon overheen gegaan en dan krijg je deze look.
En dan aan de slag met bloemen en kralen lint. Hij staat hier nu gewoon mooi te zijn, zonder tekst, maar die kan er als ik besluit deze weg te geven, altijd nog bij.
De foto's zijn geen goede weergave moet ik zeggen, zelfs met de daglichtlamp wil het niet op de foto zoals het is, namelijk karamel, paar stukken donker bruin, en verder roze/creme. Maar ja ik kan het niet beter maken.
Vandaag eens kijken of ik wel met het boekje verder ga....
Fijne dag iedereen!

21 opmerkingen:

Ilonka zei

wauw, meid wat onwijs gaaf deze fles! xxx

Carina zei

Hi,Dora!
Love this bottle.It,s great!!!!

Hugs from me

yyam zei

This must be the coolest bottle...ever! Gorgeous! :)

Mariëlle zei

Doink...ik ben van mijn stoel gevallen....
Meis, meis, meis, wat prachtig dit!! Je komt ogen te kort, zoveel moois weer te zien. WOW!!

Simone zei

Wat een geweldige fles is dat geworden! Wouwi!

Angèle zei

Degene die deze fles straks van jou ontvangt zal er zeker heel blij mee zijn! MOOI!

Hoe is het met je? Bekomen van de schrik van gisteren?

Groetjes, Angèle

Anja zei

Wat weer een prachtig werkstuk.en wat een werKK.Fijne dag,gr Anja;o)

Lenet zei

super fles zeg!!Ik was vorige week ook nog bij een kringloop hier in enkhuizen geweest maar heb niets gekocht ..brrrr wat een vieze zooi daar.Ik durfde niets aan te raken. Ik ga wel weer eens bij het kleine kringloopje kijken.

natacha zei

amai gaaf gedaan zeg is ook heel speciaal
grtz natacha

scrapdictive zei

Ik vind 'm echt absoluut prachtig!!

Misschien dat ik morgen ook eens langs de kringloop ga. Op zo'n 5 autominuten afstand hebben we er hier ook eentje.
Ook het nodige aan verband aanschaffen.

Gôh, wat je als scrapter wel niet allemaal kunt gebruiken :)

Toodles,
Jo xoxo

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwww! This is JUST AMAZING Dora!! I love love love what you did with that bottle! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Wow! what else can I say - you are amazing!

Inge zei

Een echt 100% Dora idee, geweldig! Ben je een beetje bijgekomen van gister?

Riet zei

Ohhh wowwww Dora toch,meis wat heb je een gaven,schitterend gemaakt,alles klopt gewoon.

Liefs Riet.x

Nicky zei

prachtig eindresultaat!!! lang leve de kringloop!

Caroline zei

Heel gaaf!!

Groetjes Caroline

=SANT= zei

DORAAAAA!!!! deze is echt geweldig!!
zo grappig!
hoe bedenk je het weer!


ik was ook een poging aan het doen maar ik kom er niet uit hahaha
X

Anette zei

Heel erg mooi geworden. Het deed me denken aan een ingewikkeld bloemstuk.;o)

Alexandra zei

Leuke fles geworden zo. Dat met die parelketting is goed gelukt zeg, vind het een hele mooie kleur zo.

Sandra zei

WOW!!! Wat een geweldige mooie fles! Ik bleef er naar kijken! Prachtig al die details!

Groetjes,
Sandra

Het Knuter Huuske zei

Prachtig!

Groetjes van Ivonne