woensdag 16 september 2009

Meiden bedankt

Ik heb gister en vandaag post ontvangen, opbeurende post. Mooie beterschap kaarten, zo enorm lief van de meiden. Het tovert wel een lach op dat nog bleke snoetje.
Ze staan te pronken hier op de kast.
Van Frida heb ik deze gekregen.

Van Ingen deze.

En van Nicky dit kaartje.

En van Angèle heb ik gister een envelop ontvangen met mooie plaatjes van Tilda, zijn ze niet schitterend. Daar krijg je kriebel vingers van!

Zo lief dat jullie dit gedaan hebben, dit soort dingen maken mij altijd wat stil.
Heel erg bedank!
Ik houd me ook rustig vandaag, ik deed dat elke dag wel, maar of ik nu op de bank zit of in de keuken een beetje zit te knippen en plakken, van bankhangen word ik juist zo onrustig, dat kan ik niet, dan scrap ik en kom ik ook echt tot rust. Wel ben ik vanochtend nog even mijn bed in gedoken, maar daar houd ik het niet langer uit.
Nu even een beetje voor de buis hangen, rustig aan doen.
Liefs Dora

5 opmerkingen:

Willeke zei

Hey Dora!

hopelijk ben je snel weer beter!

En wat super lief van de meiden zeg! mooie kaartjes!

Julie Tucker-Wolek zei

Awwwwwwwww that was sooooooooooooo sweet of everyone!!! BEAUTIFUL CARDS! :):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

well, I hope that you're feeling better Dora....sweet RAK's!!!

Nicky zei

als een kaartje je beter doet voelen... stuur ik er gewoon nog een!
en jij stil? dat zegt wel wat... ;-)

loes de groot zei

mooi hoor!
en die bloemetjes ook....

enne gauw weer helemaal opknappen hoor