maandag 14 december 2009

Wat is het koud



Dat is wel even een andere temperatuur dan de afgelopen dagen. Ik stond om negen uur bij de bouwmarkt want ik wil een paar dingen uitproberen. En mijn hemeltje wat is het koud, ik zit nu weer lekker binnen en ga zo van alles doen waar ik zin in heb. Vanmiddag even zwemmen, en dan zaterdag pas weer en dat is dan de laatste les, dan vakantie. Morgen wel weer aan de slag in huis, moet kunnen een keertje toch?
Gister ben ik bezig geweest met de sketch van Sweet Sketch Wednesday, en weer moeilijk gedaan, maar ja dat vind ik nou eenmaal leuk. je kan de strik loshalen en dan kan je onder de flap nog iets neerzetten een spreuk bv.
En ik heb al weer vanalles lopen maar daar ben ik nog druk mee bezig. Gister nog even naar de Intratuin geweest en wat leuke scrap..ik bedoel kerstspullen gehaald. En ik ga nu iets proberen, dat ik heb gezien bij iemand anders, als het allemaal lukt plaats ik het op mijn blog natuurlijk.
Nou ik ga eens aan de uitprobeersels en genieten van deze dag..maar eerst een verwarming aanzetten want ik heb het nog steeds koud!
En om even in de kerststemming te komen een liedje

Fijne maandag allemaal

27 opmerkingen:

Floortje zei

Je hebt weer zoveel mooie dingen gemaakt Dora! Het vogelhuisje is denk ik wel m'n favoriet, wat een schatje!
X Floortje

m@deliefjuh zei

koud? allemachtig het is zeker koud. ik heb de houtkachel al aan. maar de kindejs hier zijn ook niet echt gezellig. komt dus vadaag weinig van knutselen.... morgen hopelijk wat beter hier. ze zijn niet ziek.. maar ze zijn zeker niet gezellig

je kaart is weer ontzettend leuk!

groetjes

scrapdictive zei

Ik zeg het niet meer hoor, want ik val zo in de herhaling:):)

'k Ben benieuwd of je uitprobeersel is gelukt. Dus kom maar op met die foto.

Je hebt gelijk hoor: het is stervens koud buiten. Ik heb m'n auto hier bij m'n werk nu maar in de garage gezet. Vangt-ie in ieder geval wat minder wind en dat scheelt misschien weer een graadje. Is wel wat verder lopen (wel ± een meter of 100 i.p.v. 20), maar dat overleef ik ook wel weer, denk ik zo maar).

Fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda xoxo

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS card Dora!!!! And I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee that song! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

mulberry station zei

What an elegant card, Dora. Love everything about it. Very pretty! Glad to have you join us this week at SSW.

Laurel zei

This is so pretty Dora, I love the colors!

Angèle zei

Heeft het uitje naar de bouwmarkt ook met scrappen te maken Dora?
Ik had ook zo'n uitje vorige week! Als het klaar is zie je het wel op mijn blog langskomen!

Mooi kaartje en het vogelhuisje is schattig!

Lenet zei

oeoeoe mooi kaartje weer en het is inderdaad vies koud..brrr.
ben heel benieuwd naar je uitprobeersel

MadeByMaly zei

Ik ben ook helemaal dol op die kerstsong. Ben trouwens helemaal dol op de kersttijd...alleen de kou die mocht wel verdwijnen of het moet langer licht zijn, da's ook goed haha. Mooi kaartje weer!

Ilonka zei

Hoi Dora een supergaaf kaartje en koud is het zeker. BRRRRRRR. Een fijne avond.

groetjes ilonka

Ellen zei

Mooi Dora, mooie zachte kleuren!

Groetjes Ellen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Dora,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Administrator zei

Such a beautiful elegant card Dora . Love all your fun detail. Thanks for playing with us @ SSW!!!

Arlana 11426 zei

opps Dora the last post was from Arlana @SSW Loved your card.

Unknown zei

jeetje ik weet niet wat ik moet
zeggen ik weet wel wat je nu allemaal gemaakt heeft vind ik
super prachtig you go girl.

liefst carla

sweetbloominscraps zei

Dora, your card is so beautiful as usual. Love your elegant touch. Also your new short hair cut is darling!

liszha zei

PURACHTIG!!!!!!
Zo stijlvol!
En wat doe je geheimzinnig! Nu ben ik zo mega nieuwsgierig! :-)

Sandra1968 zei

Een hele leuk kaart! Ook erg leuk met die strik.

loes de groot zei

lekker koud mag ook : )???
maar eh mooi kaartje weer!!!!

Wendy zei

Ik vind dit een erg leuk kaartje en dat vogeltje is zo leuk

Groetjes wendy

Teri zei

What a sweet take on our sketch this week! Than you for sharing at Sweet Sketch Wednesday.
Hugs,
Teri x

Martha zei

Prachtig en erg leuk met die flap!

~amy~ zei

gorgeous work Dora!!!

Sheri Gilson zei

WOW!! Beautiful card!! Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!!

Sheri

Unknown zei

Mooie kaart en wat een leuk idee om een "geheime" flap te maken voor de tekst.

Alexandra zei

Wat een prachtige kaart Dora. Wat leuk gedaan zo met die flap, heel leuk.

merryheart2 zei

Dora, this is such a beautiful card. i LOvE soft colors and the little birdie.
so adorable.