vrijdag 9 juli 2010

Weer eens met een stempelafdrukje


Ja ik ben even aangestoken door Renate, ze zit ook bij het Dolls forum.
En ik dacht das inderdaad al weer een poos geleden ik ga dat ook weer doen.
En er zijn veel jarige de aankomende tijd dus even in de verjaardagkaarten.
Vandaag boodschappen doen en dan aan de scrap. Misschien dat ik nog even in de tuin ga genieten van het weer, maar wij hebben ene patio...en ik kan je zeggen, dat 30 graden daar niets is, als het 15 graden is en de zon schijnt kan je bij ons lekker in de tuin zitten...
Ik wens iedereen een heel fijn weekend.
Liefs Dora

19 opmerkingen:

Anja zei

He wat leuk om eens zo'n kaart te zien.leuk ingekleurd ook trouwens.Fijn weekend alvast en geniet ervan.Gr Anja;o)

Inge zei

Wat leuk om bij jou ook een stempelafdrukje te zien! MOOIE kaart geworden, goed weekend alvast!

Boukje zei

Wat leuk inderdaad om ook eens een Magnolia bij jou te zien! Hij is mooi!
Groetjes Boukje.

liszha zei

De kaart is prachtig! Zelf ben ik niet zo'n Magnolia fan maar ieder zijn voorliefdes toch?
Maar de rest is gewoon prachtige Dora stijl!
Ik hoop dat ik in September naar je workshop kan!

Anoniem zei

Dat is inderdaad lang geleden dat je een stempelafdruk hebt gebruikt. Wel een hele leuke!
Alvast fijn weekend!
Groetjes Sylvia

Laurel zei

Adorable, love that Tilda!

=SANT= zei

leuk kaartje!!!


tis gelukt met het forum. dank je wel!!

gr sandra

Anita zei

Weer eens wat anders met een stempelafdrukje. Gaat je ook prima af.
Ik zit binnen hoor, het is me nu toch echt te warm buiten. Vanavond maar weer.

Gr. Anita

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

Riet zei

Schitterende kaart Dora,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Je papier is prachtig.

Liefs Riet.x

Julie Tucker-Wolek zei

This is soooooooooooooooo GORGEOUS Dora!!! You amaze me with the layers! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anneke Wijers zei

Een prachtige kaart! Anders dan we van je gewend zijn maar toch duidelijk herkenbaar!

Angelique zei

Wat een schatje, heel erg mooi,

liefs Angelique xxx

Renate zei

OH wat een gave kaart heb je gemaakt. Leuk om te zien hoe je het afdrukje ingekleurd hebt, daar kan ik mooi wat van opsteken. Mijn aquareldoos is vandaag binnen gekomen, oh hij is zo mooi. Morgen maar eens op mijn gemak aan de slag ermee.

Groetjes,
Renate

scrapdictive zei

Deze is ook weer heel erg leuk.
Heel anders dan Magnolia doorgaans wordt ingezet (maar dan wel een veel leukere manier).

Toodles,
Jo xoxo

Nicky zei

wat ontzettend leuk dit zeg!

natacha zei

leuk dat je nog eens zo'n kaart hebt gemaakt
is een hele mooie geworden
grtz natacha

Sandra zei

Ik ben zelf geen Magnolia-fan, maar zoals jij ze verwerkt in een kaartje maakt het zoveel leuker om naar te kijken!

Groetjes,
Sandra