maandag 11 januari 2010

Ow dat was lekker


Gister na mijn rondje buiten lopen, snel een warm pak aan en de hele dag aan de scrap geweest. Gewoon niets anders gedaan.
Er moeten nog een paar projecten afgemaakt worden, maar die volgen nog!
De kaart voor ICS kan ik wel al laten zien. Ik heb vandaag een rustige dag, meestal op maandag, omdat ik moet zwemmen, toch leuk om dat te zeggen, niet ik moet werken nee ik ga zwemmen. Er is afzwemmen vanavond en dat is altijd leuk, en ook wel spannend. Kijken of ze het ook allemaal halen, meestal wel, soms wil het wel eens zo zijn dat er een kind onder de druk bezwijkt, al die mensen. Ik weet nog dat toen ik ging afzwemmen mijn vader en moeder er waren, maar tegenwoordig lijkt het wel of de hele familie er zit, ik kan me voorstellen dat het voor de kinderen dan iets te veel is.
Ik ga zo eens aan de slag met de projecten die af moeten.
Fijne maandag iedereen!

17 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Wat mooi weer Dora!

Ilonka zei

hoi Dora ook deze kaart is weer helemaal super de super mooi!


groetjes Ilonka

natacha zei

heel mooi kaartje
ook weer heel mooi afgewerkt
grtz natacha

Sandra1968 zei

Een heel leuk en ook vrolijk kaartje. Erg mooi!

Trudy zei

Wat een schitterende kaart weer Dora!!
Groetjes Trudy

m@deliefjuh zei

hha schattig lijkt me dat. al die kindjes die afzwemmen :)
je kaartje is weer lief

groetjes martine

Milnie zei

Prchtige kaart Dora! hou wel van Vintage kan er alleen zelf niks van! En ken het fenomeen van afzwemmen wel, werd pas ook meegevraagd bij het afzwemmen van het neefje van mijn partner.. voor je het weer zit heel de straat er ook nog bij.. spannend dus vanavond, ik wens je veel plezier!

liefs

yyam zei

Oh my Dora! I'm really in love with your latest series of cards with all the vintage images! You could sooooo sell these! :)

Julie Tucker-Wolek zei

ohhhhhhhhhhhhhhhh wow wow wow!!! dora!!!!! that card is simply stunning!!! i loveeeeeeeeeeeeeee the woman's image and love love love all the leaves and flowers!!! gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dithny zei

Prachtig zeg, het lijkt wel een schilderijtje

Heidie zei

wat een mooie kaart, en hoe kom je toch aan die mooie plaatjes?

liefs Heidie

Unknown zei

Wat een schatje weer :D

Riet zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Dora.

Liefs Riet.x

Vicky zei

Beautiful card, so so pretty. Thanks for joining in at ICS. :)xx

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

Beautiful card Dora! I LOVE the flowers and leaf punches. Thanks for playing along at ICS

marley zei

oh wow, what a beautiful card! love the stitching and distressed edges! thanks for joining us at ics this week!

Sandra zei

Wat een heerlijk romantisch kaartje! Echt eentje om bij weg te dromen!

Groetjes,
Sandra