zaterdag 23 januari 2010

Wederom twee kaarten


De eerste is een kaart met weinig details en vrij basic, maar daar is dan ook reden voor, de tekst moet belangrijker zijn, het gaat hier om de boodschap en niet het omhulsel;) Een kaart waar ik happy mee ben, het zegt wat ik zeggen wil.
De andere kaart is ook voor mijn doen vrij heftig, gewoon om mijzelf uit te dagen. Dit papier ligt hier al heel lang, maar ik kan er niet veel mee, ik vind de kaart leuk maar dan ook niet meer dan dat. Ik heb hiervoor de sketch van Mojo Monday gebruikt.

Het gaat weer een stuk beter, ik heb nog wel krampen en steken, maar ik ben niet meer zo duf, en stap vanmiddag wel gewoon op mijn fiets richting zwembad, die twee uurtjes houd ik wel vol. Tot die tijd ben ik druk met scrappen, er liggen weer wat kaartjes die af moeten en ik ben nog bezig met de tweede lo voor mijn BOM.
Nou ik ga eens aan de slag en wens iedereen een heel fijn weekend!

15 opmerkingen:

Ellen zei

Vind beide kaarten erg mooi Dora!
Ik hou ook wel van de stijl van de tweede kaart.....

Groetjes Ellen

Laurel zei

Oh these are pretty, I really like the first one!

~amy~ zei

pretty cards dora!

Unknown zei

Je "sobere" kaart vind ik ook heel erg mooi. De kleuren van de tweede kaart zijn ook mijn smaak. Misschien iets te vel voor jou?

scrapdictive zei

Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat.

Je kaartjes vind ik super.
Ik moest wel lachen om het commentaar bij je 2e kaartje: dat had van mij kunnen zijn om precies dezelfde papierlijn. Die hard roze swirl vind ik echt helemaal te gek, maar als puntje bij paaltje komt kan ik er niet zo mee uit de voeten.

Mijn 2e BOM heb ik trouwens zojuist geplaatst. Ppffff... ;)

Fijne avond en rustig aan.

Toodles,
Jo xoxo

Charlotte zei

Lieve Dora,

Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt! Heel verschillend, maar ze kloppen allebei... :)

Bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog... dat deed me goed!

Liefs,
Charlotte
xxx

loes de groot zei

twee heeeeeeeel mooie kaartjes!

enne gauw helemaal weer opknappen hoor.............

dstandard zei

Beautiful cards!

Martha zei

Prachtige kaarten Dora!!!
Fijne zondag :)

liszha zei

Ik vind de bovenste kaart het mooiste. De tweede zou ik supergaaf vinden bij iemand anders maar jij kan 20x meer! Toch blijft het een mooie kaart.
Nee hoor, zo moeilijk was die niet maar ik vind die van deze week makkelijker (in antwoord op jouw vraag van daarnet).
Alleen moeten we nu weer een stempel gebruiken. Gelukkig deze keer best wel aardige en niet van die kinderachtige.
Fijn dat je je weer iets beter voelt en stoer dat je gewoon gaat werken.

Liefs Lisette

Sandra1968 zei

Beide kaarten vind ik erg leuk. En juist de fellere kleuren van de 2e vind ik heel mooi ;-)
En hopelijk voel je je gauw weer wat beter.
Groetjes, Sandra

Alexandra zei

Deze twee zien er ook weer geweldig uit. Voor papier wat jezelf niet echt geweldig vind heb je er toch een prachtige kaart van weten te maken.En dat vind ik toch een flinke uitdaging.

Manon zei

ik vind de eerst kaart heel sterk.
Prachtig. En de 2de kaart vind ik ook wel gaaf qua kleur. Ik heb dat papier dus ook liggen en wist er ook niets mee. Maar door jou toch weer wat ideetjes! thanks meid!
En rust lekker uit.

Groetjes Manon

Anneke Wijers zei

Je hebt niet stil gezeten tijdens mijn afwezigheid, zie ik. Gelukkig ben je aan de beterende hand. De witte kaart vind ik helemaal super!
De roze kaart vind ik ook mooi.

natacha zei

2 hele mooie kaartjes dora