dinsdag 14 mei 2013

Nog maar eentje en een tip

Geïnspireerd door Finnabair haar workshop van afgelopen zaterdag, ben ik zoals ik eerder vermeldde zondag nog even verder gegaan met de volgende foto. Ik vind deze uitwerking mooier dan mijn eerste lay out. Ik heb een foto van Andrea gebruikt (zij is er nu eentje van mij aan het scrappen). Wel heb ik hier meer mijn eigen spullen gebruikt en dus heb ik ook getracht mijn eigen weg te gaan. Het is zo enorm leuk om te doen, en je bent er niet zo lang mee bezig. Over een boekje kan ik rustig dagen doen, of zelfs een week, maar dit gaat rap. Deze lay out is ook voor Andrea, en die zij maakt mag ik hebben. Een leuke tip voor mensen die dit ook willen proberen, mocht je naast de normale glans van je glimmermist nog even meer glitters willen en ook snel willen werken...glitter haarlak werkt super, het mengt enorm goed met de mist en inkten. Ik heb een gouden glitter haarlak gebruikt van de Hema.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Je lo ziet er heel mooi uit!!! Groetjes Sylvia

scrappy jen d zei

Wow! Erg mooi zeg! Leuk al die glitters!
Wat leuk, dat die lakken zo goed gaan met die inkten en misten! Leuk idee! Ga het ook een proberen!
Groet, Jen.

Unknown zei

Prachtig weer en een gave glittertip!!

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooo gorgeous!! I love love love love the colors, the flowers and that butterfly!!!

Sandra1968 zei

Een schitterende LO!

Riet zei

Deze is ook weer schitterend Dora.

Liefs Riet.

Je@net zei

Ooooh, deze is ook al zo mooi geworden. Prachtig lootje, Dora!

yyam zei

Gorgeous work Dora! I just love all the details....especially the sheen!

Lynnda zei

WOWZERS Dora... this layout is so beautiful... so many beautiful embellishments to see... You are amazing!... hugs...x

Alexandra zei

Wat een gave layouts heb jij en Andrea gemaakt, vind die stijl ook wel super. En bedankt voor de tip :)

Anoniem zei

WOW! This is completely stunning! I'm in love with this layout.

Maia zei

Ooooh, erg mooi zeg!
Wat een idee ook glitterhaarlak haha.
De kleuren vind ik prachtig en de gesp erop ook zo leuk!
Je zus is ook erg creatief zie ik wat gezellig!
Fijn pinksterweekend
Lieve groet Maia

Karin zei

Wauw wat ziet dat er gaaf uit, en die je in je vorige bericht zette ook, wat een leuke techniek!!! Ik moet toch ook maar eens wat meer uit gaan proberen.
Groetjes van Karin

Kirsty Vittetoe zei

You must have fun at the class Dora, I am loving what I see here!

Kitty zei

Geweldig Dora! En met recht een gouden tip! ;)