zondag 19 mei 2013

opmaakprojecten

Van sommige lijnen papier heb ik veel....erg veel of misschien zelfs wel te veel..oops:) En nu vind ik het tijd worden voor wat opruimwerkzaamheden, weggooien.. no way! Dus ik ga opmaakprojecten maken..en dit is de eerste. Een journaling waar ik mijn verhalen in kwijt kan, een zin die me aanstaat, een aanval van boosheid, een emo bui of gewoon een leuke herinnering. Dit boekje bestaat uit diverse lijnen van Graphic45 samen met journalingkaarten, loonzakjes en schrijfpapier. Dit boekje was overigens ook zo klaar. Eens kijken wat ik nu ga maken.

18 opmerkingen:

Gwendolyn zei

Geweldig!!!!

Kitty zei

Oh wauw, wat een prachtig boekje!

cebelica zei

Wowers, this is stunning!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwww!! This is gorgeous!! I love love love love the flowers and the lace!!

Boukje zei

Mooi geworden zeg! Je layouts van de workshop zijn ook mooi, lijkt me leuk om te doen!
Groetjes Boukje.

Lenie Hempen zei

Dit is kunstwerk Dora.
Echt prachtig.
Heb verder een heel fijn pinksterweekend.

Gr Leny Hempen

Sandy zei

Gorgeous - very pretty - nicely done!!
Sandy

xxx Myra xxx zei

prachtig Dora!

Kirsty Vittetoe zei

That is stunning Dora, what a fantastic album!

Lynnda zei

Beautiful mini album Dora.... hugs....x

scrappy jen d zei

Prachtig boek! Heerlijk dat papier en al dat mooie kant! Super gelukt! En zo heb je inderdaad wat aan alle spullen!
Hoe herkenbaar!
Ha, ha...
Mijn man zeurt wel eens over al dat papier...ha, ha....
Geniet van het mooie boek! Ik ben met een stoer Traveler album bezig!
Met allerlei papieren, die ik gewoon combineer! Zo raakt mijn verzameling ook aardig op! Misschien knal ik er ook nog wel een paar Graphic 45 papers in!
Heb er ook nog wat liggen, ahum...
Groetjes, Jen.

Je@net zei

Wauw Dora, wat een prachtexemplaar! Echt een schitterend boekje geworden!

Cora Hoekstra zei

Eigenlijk is dit een heel gaaf plan om zo dingen die je raken/ gedachten vast te leggen. Ik hoop eigenlijk dat je heel veel opmaak-projecten-papier hebt . Want dit is o zo gaaf om later terug te bladeren. Vooral gezien de snelle tijd waarin we ons nu bevinden, stilstaan en vastleggen is dan wel erg prettig.

Unknown zei

Prachtig ga maar gauw verder op ruimen...hihhihi!

Riet zei

Schitterend Dora,zo mooi dat papier.
En al die details echt geweldig.

Liefs Riet.

yyam zei

Ooooh....just gorgeous!
I love all the pretty laces you used!

Sandra1968 zei

Wauw, wat geweldig mooi!

AppleApricot Wen zei

wow... deze is nog mooier! Prachtig papier is dat. Ik ben helemaal weg van die G45 set. Liefs, Wendy