dinsdag 7 mei 2013

Experiment met stempels

Ik zie wel vaker enorm mooie creaties voorbij komen waarbij je goed moet kijken is het nou het papier of zijn er ook stempels gebruikt. Ik ben gek op stempels, maar heel eerlijk ik gebruik ze niet zo heel erg vaak, meer teksten, maar de swirls en de kleine afbeeldingen...dat zou ik best vaker mogen gebruiken. Dus vandaar dit experiment. En daarbij moet ik bekennen dat dit papier erg fijn werkt hiervoor:) Ik heb erg weinig toegevoegd aan het papier zelf, ik heb er voornamelijk op gestempeld. Ik vind het resultaat ook erg leuk geworden en zal wat minder angstig zijn om ergens gewoon mijn stempel op te drukken;)

15 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

"mijn stempel ergens op drukken" dat is iets wat zeker bij je past, je eigenheid. Prachtig hoe je dit gemaakt hebt mooi met dat zachte paars en grijs/zwart tinten en zo af en toe een kleur nuance. En wat een verscheidenheid aan stempels. Ik zou zeggen zeker vaker doen.

~amy~ zei

gorgeous Dora!!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwww! This is gorgeous! I love love love the colors and the butterflies!!! You are amazing!!

Laurel zei

Absolutely stunning Dora!

Anita zei

Wat mooi met al die stempels.

Gr. Anita

ania zei

Imponująca praca i bardzo pomysłowa:))

xxx Myra xxx zei

ik zeg: gewoon doen!!!

yyam zei

Sooooooo pretty! Awesome stamping work!

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Dora,prachtig dat papier.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow,van mij mag je vaker experimenteren ;D wat heb je dat mooi en subtiel gemaakt,dat is genieten hoor,lieve groetjes Miranda

Alexandra zei

Nou van mij mag je wel vaker experimenteren met stempels, soms had ik gewoon geen idee wanneer het designpapier was en wat er nu gestempeld was, zo mooi vloeit het in elkaar over.

Boukje zei

Mooi gemaakt, leuk het kijkvenster en de vleugjes kleur!
Groetjes Boukje.

Maia zei

Oooo, echt schitterend Dora hier heb je inderdaad een kunstwerk met je stempels van gemaakt en ik moet je ook eerlijk zeggen, ik doe ook veel te weinig met mijn stempels...wat een idee!
Je boekje in je vorige post vind ik ook prachtig, mooi papier en inderdaad ziet er stevig uit weet je nog waar je die vond op pinterest?
Fijn weekend
Lieve groet Maia

Kirsty Vittetoe zei

Love your fun album Dora! Awesome color combo!!!!! LOVE IT!!!!!!!

Je@net zei

Wauw, een heel geslaagd experiment, Dora. Wat een prachtig geheel!