donderdag 18 juni 2009

Blogaward en een mannenkaartje

Vandaag ben ik bijna niet thuis geweest, de stad in, ook nog geslaagd voor een broek en twee vestjes. En bij thuiskomst gestart met deze mannenkaart, deze is voor de verjaardag van de vriend van mijn zus, die is woensdag jarig. Ik zit dan alleen in de Veluwe voor een klein weekje met mijn zusje, maar hij kan niet zeggen dat ik hem vergeten ben.
Ik heb de kaart gemaakt met als basis maar weer de sketch van 2sketches4you van deze week. Een echte mannenkaart denk ik zelf.
En ik heb een award mogen ontvangen van Sandra. Een erg mooie award, en ik ben er dan ook zeer blij mee! Nu ga ik niet laat op deze avond de award verder geven, dat komt morgen en anders zaterdag. Sandra enorm bedankt voor de mooie award!
Er is een verandering aan de gang, daar ben ik net achter, daar volgt later meer over, maar ik moet dat even op mij in laten werken, en dan horen jullie hoe en wat.
Veel liefs en slaap lekker.

15 opmerkingen:

Monique zei

Leuke kaart. Leuke vorm heb je gebruikt. Is dat een stans of heb je dat op de computer gedaan?

groetjes,
Monique

Sandra zei

Very nice. Great colors.

Laura Davis zei

Very pretty! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

cnelson zei

beautiful!!

claudia shadler zei

what a neat looking card, the flower is so unique! Love the PP and those cute butterflies!

Clouds :D

Nicky zei

congrats met je award! en weer een hele mooie kaart dora! goed bezig!

Alexandra zei

Leuke kaart is het geworden. Vind de bloemenvormen ook heel erg leuk.
Gefelciteerd met je blogaward. Je hebt het ook echt verdiend.

liszha zei

Wat een onwijs mooie mannenkaart! Blijft moeilijk vind ik.
Ik wens je veel plezier met je weekje weg en ben heel benieuwd naar "de verandering".
Liefs Lisette

Sandra1968 zei

Een erg leuke kaart en prima geschikt voor mannen. En de award heb je heel erg verdiend ;-)
Alvast een plezierige week op de Veluwe toegewenst!

Martha zei

Prachtige kaart Dora!! Heel mooi geworden met mooie kleuren!
Prettige week :)
Groetjes,
Martha

~amy~ zei

such a pretty card!

Floortje zei

Wat een mooie kaart Dora, de vorm die je erop gebruikt hebt is erg mooi. En natuurlijk gefeliciteerd met je award, weer een mooie voor in je Hall of fame. Je maakt me wel een beetje nieuwsgierig naar de verandering...kan alleen maar heel hard voor je hopen dat het iets positiefs is...
X Floortje

Joke zei

Hé, wat leuk dat je een prijsje gewonnen hebt bij 2s4y. Gefeliciteerd. Ook je kaart is prachtig en weer een award! Super.

Groetjes,
Joke.

Jolanda zei

Goed hé; gefeliciteerd met je prijs!!!

Martha zei

Hee Dora, je avond kan vast niet meer stuk, gefeliciteerd met je prijs!!!! Leuk hoor :)