woensdag 3 juni 2009

Sketch Dolls Forum


Ik wilde zoveel doen vandaag, maar niet aan veel toegekomen, je hebt van die dagen. En dan zit je eindelijk aan de tafel met al je spullen, kaartje klaar, foto maken, is het touw toch scheef.
Nou dat is inmiddels wel recht maar de kaart al op de bus, dus helaas geen nieuwe foto.
En ik wilde nog een kaart maken, van Card Patterns of 2sketches4you, maar het papier waar ik mee wilde werken, een erg lichte kleur, wilde niet combineren met de zeer felle lamp boven de tafel. Alles ligt lekker in mijn laatje te wachten, op morgen. Snel de klussen in huis aan de kant, en dan is er niemand niks, die mij van het scrappen af kan houden. Wie weet als er een mooie man voor de deur staat dat ik dan wel even pauze neem,........ maar er komen hier geen mooie mannen aan de deur, en als ze komen zie ik ze toch niet, veel te druk voor;)

Nou ik duik mijn bed maar eens in, en morgen heerlijk verder.
De kaart is klein op de foto niet goed, maar bij het vergroten wel.
Slaap lekker!

4 opmerkingen:

Floortje zei

Wat heb je dat leuk gedaan met dat touw Dora, heel origineel! Ik zie dat scheve niet zo, maar ik zit dan ook met een glaasje wijn achter de computer...haha.
Groetjes, Floortje

Nicky zei

leuk kaartje weer zeg! enne... plak ff een kaartje op de deur, voor die mannen dat ze hier heen fietsen :-) enne, nogmaals bedankt!

Martha zei

Heel mooi kaartje Dora!! Inderdaad heel leuk gedaan met dat touw!
Leuke kleuren ook :)
Groetjes,
Martha

Monique zei

Ik heb het je ook even laten weten op het forum maar ik vind het een leuk kaartje geworden. En ik zie het scheve gedeelte eerlijk gezegd niet.
Groetjes,
Monique