woensdag 17 juni 2009

Because you're special







Ik vond de sketch van Dutch Card Lovers zo enorm leuk dat ik er nog een kaart meegemaakt heb. Ik was in eerste instantie ook van plan met dit papier te werken, maar mijn zus houdt erg van de oudere kleuren, en vandaar dat de vorige kaart gemaakt is met dat papier. Maar op de een of andere manier heb ik deze week wat tijd over, dat is ook wel eens lekker moet ik zeggen. Na het rennen van gister, en weinig scraptijd, vandaag alle tijd. Tevens heb ik nog roosjes gemaakt van koffiefilters een andere manier dan dat ik deed. Ingrid was zo lief ons daarop te attenderen. Dank je wel Ingrid, ze zijn erg leuk om te maken, wel heel veel werk, maar het resultaat meer dan waard!




Veel liefs Dora

14 opmerkingen:

Natasja Vink zei

Je hebt de smaak goed te pakken, leuke kaart heb je weer gemaakt en je rozen zijn prachtig.

Gr. Natasja

Monique zei

Wauw, jij bent lekker bezig!
Prachtig hoor....you go, girl!

natacha zei

mooie leuke kaart
je bent goed bezigg zeg

liszha zei

Wat een mooie vrolijke kaart. En de roosjes zijn ook super. Heb ik nog geen eens koffiefilters in huis, ga je het weer op een andere manier doen. Ik hou jou niet bij joh!

Patricia zei

Hij is weer erg goed gelukt zeg!

Bizzy @ home zei

heel lief kaartje, het is ook een geweldige sketch idd. Wat prachtig die roosjes zeg!

Floortje zei

Dit is ook weer een prachtige kaart Dora, mooie kleuren!
En je roosjes lijken wel echt..
Groetjes, Floortje

Martha zei

Wat een geweldige kaart zeg!!! En prachtige roosjes weer!! Echt schitterend.
Groetjes,
Martha

Riky zei

Je kaart is in een woord geweldig Dora!!!
en wat een mooie rozen hoe krijg je dat weer voor mekaar??

Groetjes Riky

Alexandra zei

Je bent weer druk bezig geweest. Allemaal leuke kaarten. Wat goed bedacht zeg om een label vast te zetten met zo'n klein doorzicht klikknoopje. Haal je die bij de textielwinkel ofzo?
Je roosjes zijn prachtig, je moet er denk wel engelengeduld voor hebben om ze te maken.
Groetjes Alexandra

Nicky zei

hee hoi! megamooie kaart! de eerste was super, maar deze ook hoor. en je rozen... hemels!

Angèle zei

Prachtig Dora! En je rozen zijn echt geweldig mooi. Ik ken deze koffiefiltertechniek niet, maar het resultaat is 'stunning'!

Rosalien Zwackhalen zei

Heel leuk met die grote vlinder en die roosjes zijn prachtig.:))

Groetjes Rosalien

Carina zei

Like this Roses very much.The coulor is beatiful.


Many hugs from me!