dinsdag 30 juni 2009

Because you're special


Je hebt wel eens van die kaarten, sketches waar je eigenlijk meteen bij weet dat ga ik er mee doen!
Ow en dan is het balen dat het niet lukt, maar dan ook echt niet lukt er heel lang over doen en alles weer veranderen. Nou dit was zo'n kaartje, was er helemaal klaar mee wilde niet meer verder, maar achteraf toch wel blij dat ik heb doorgezet! Ik heb de sketch van 2sketches4you gebruikt. Maar de bedoeling was vandaag deze af te maken en een ander te beginnen en ook af te maken, nou morgen weer een dag.
Fijne avond iedereen!

21 opmerkingen:

Unknown zei

Jeempie hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om zulke prachtige kaarten te maken! Deze is wederom schitterend.

Ingrid zei

Prachtige kaart, Dora. Erg mooie kleuren en embellishments.

PS: Je link op 2S4Y linkt naar het 2S4Y blog en niet naar dit bericht. Misschien even opnieuw plaatsen, want het is zonde als men jouw mooie kaart niet kan zien.

Joke zei

Haha, ik kwam eigenlijk met hetzelfde bericht als Ingrid.
Nou ja, je kaart is prachtig, echt een cadeau op zich.

Groetjes,
Joke

Ann zei

hij is echt prachtig weer Dora het moet een waar feessie zijn om zo'n mooie kaart te ontvangen

Floortje zei

OOOOOOOOh, wat een schatje weer! Helemaal Dora-style dus prachtig. Je hebt lekker doorgewerkt de afgelopen dagen zeg, een en al vrolijkheid, leuk!
Groetjes, Floortje

Cora Hoekstra zei

alleen maar wauw..............

Jessica Theodore zei

such pretty colours, love your take on the sketch xx

cnelson zei

gorgeous! love the pink and those beautiful flowers!

claudia shadler zei

oh what a cute girly card! love the flowers! everything is pink!

Clouds :D

Laura Davis zei

Wow this is a beautiful card! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

papertrails leaver zei

such a pretty card!

Nicky zei

helemaal geweldig! de details zijn zoooo mooi om te zien! voor mij a winner!

Ylona zei

Wat een prachtig kaartje!

xoxo,
Ylona

Martha zei

Deze is schitterend Dora, prachtige kleuren en die bloemen zijn gewoon geweldig!!! Ook erg leuk die kraaltjes slinger :)
Groetjes,
Martha

Carina zei

Hi,Dora!
So many nice cards you have done.Like the pink coulor and the butterfly is great!

Have a nice day!

Many hugs from me!

liszha zei

Ik ken het gevoel! Dat weet je. Maar desondanks is deze kaart zo superlief en mooi geworden.
Ik zeg: minimaal top 3!
Ik kan nog steeds die roosjes niet maken. Ze worden gewoon niet mooi bij mij.
Maar ik heb nu een ander optie. Ga ik dat proberen.
Fijne dag!
Groetjes Lisette

natacha zei

schitterend kaartje
groetjes natacha

Alexandra zei

Wederom een romantische kaart, mooi hoor.
Groetjes Alexandra

Kim Dellow zei

Oh that is so pretty, love the flowers and lace. Kim

anja curvers zei

Prachtige kaart hoor hele mooie kleuren.

AUsome mom zei

Beautiful card. Very soft and the flowers are gorgeous!