woensdag 10 juni 2009

Card Patterns #18


Ik vond deze sketch van Card Patterns zo leuk, en was gister zo lekker bezig dat ik er nog een kaartje mee gemaakt heb. Voor vaderdag is deze, en ik vind vooral de tekst zo leuk:)

En ik moet zeggen ik ben ook helemaal gek op mijn vader hoor, dan mag ik wel 28 zijn, maar een aai over mijn bol van mijn vader betekent heel erg veel! Ik heb nog nooit een vaderdag cadeautje gemaakt of kaartje, want ik moet ook eerlijk zijn, dat ik mannenkaarten niet zo heel makkelijk vind, maar soms zie je het papier en dan weet je gewoon wat je ermee moet doen.
Veel liefs Dora


14 opmerkingen:

~amy~ zei

gorgeous...it is the day of butterflies!

liszha zei

Hij is super! Mooi materiaalgebruik met dat touw enzo.
Heel gaaf!
Ik denk dat je Pa er erg blij mee zal zijn.

Martha zei

Je vader zal er zeker blij mee zijn!! Prachtig is het en de tekst zo mooi!!
Groetjes,
Martha

Boukje zei

Wat een mooi kaartje! Mooie kleuren en mooi die tekst!
Groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart! En hiervoor krijg je vast weer een aai over je bol van je vader ;-)

whoistracy zei

What a fun card! Love the shades of green you used. And that butterfly is wonderful! So glad you could play along with us.

* Daniëlle * zei

Mooi kaartje, de tekst vind ik ook geweldig!

Anneke Wijers zei

Wat een mooie kaart!
Prima voor een man idd.
Mooie kleuren en een prachtige vlinder!!!
Je vader zal dit zeker weten te waarderen.

Laurel zei

This is so pretty, thanks for playing.

Alexandra zei

Prachtige kleurencombinatie, leuke kaart, geweldige tekst. Die aai over je bol zal nu vast wel komen.

Nikki Schmaltz zei

Your card is just lovely! Green is my favorite color and I love the texture you have incorporated with your twine and that butterfly. Beautiful!

scrapdictive zei

Mooie kaart... en die vlinder is ook helemaal goed.

natacha zei

heel mooi kaartje
mooie kleurencombinatie
groetjes natacha xx

natacha zei

heel mooi kaartje
mooie kleurencombinatie
groetjes natacha xx